30 בספטמבר 2011

אייפון 4S או אייפון 5 מה עומד לצאת באוקטובר?!

עד עכשיו הייתי בטוחה שב-5 לאוקטובר כמו שחשפה אפל יושק אייפון 5 בחו"ל וכעבור זמן מה יגיע אלינו.
אתרים מסויימים מפרסמים שיש מצב שיצאו 2 מכשירים האחד מהם אייפון 4S והשני אייפון 5 ..מבלבל קצת..
כזכור לנו האייפון הראשון שנחת בישראל היה אייפון 3 ולא הרבה לאחר מכן יצא אייפון 3GS שה-S הצביע בעצם על המהירות של 3GS הכפולה מזה של 3G .
שמועות רבות אומרות שייתכן שקודם ייצא אייפון 4S אשר ייצא עם שיפורי חומרה בלבד -הכוונה מעבד מהיר יותר,זכרון גדול יותר ואולי מצלמה טובה יותר (כפי שאמרו השמועות 8MP) .

כלומר באייפון 4S לא יהיה שום שינוי ויזואלי רק חומרי,וזה אומר לפחות מבחינתי שאין לי סיבה לשדרג את מכשיר אייפון 4  שלי,ושווה לחכות עד שייצא אייפון 5 ,מניחה שהם יצאו אחד אחרי השני,למרות שיותר הגיוני שאפל יחכו עוד טיפה וכבר יחליטו על אייפון 5 שכולל גם שיפור רכיבי חומרה וגם שיפורים חיצוניים:למשל מכשיר דק יותר,זכוכית מסך חזקה וגדולה יותר- 4" .
שמועות נוספות אומרות שאפל יחליטו להוציא רק אחד מהמכשירים ולקרוא לו אייפון 4S או אייפון 5 ..
הייתי בטוחה שיהיה שינוי רציני בליין המכשירים של אפל לאחר שסטיב ג'ובס התפטר מתפיקדו..אך כמו שאומרים "סוס מנצח לא מחליפים" ואייפון הוא בהחלט מותג ששבר את השוק ,ואני לא רואה את עצמי יוצאת מהבית בלעדיו,אפשר לומר שמאז שיש לי מכשיר אייפון אני כמעט ולא משמשת במחשב הביתי שלי כי יש כיום אפליקציות לכל דבר בין אם זה מייל,סקייפ,פייסבוק ,ממש כל דבר שאנחנו צריכים גישה אליו מחוץ לבית.
מה שנשאר לנו זה רק לחכות להכרזה של אפל בחודש אוקטובר שממש בפתח -מחר!! מניחה ששבוע הבא יתחילו לרוץ שמועות על השקתו של האייפון החדש.כרגע עוד הכל בגדר שמועות ,אבל שווה לחכות!

אין תגובות: