22 בספטמבר 2011

סרט בקולנוע תלת מימד או רגיל ?

וול E בקולנוע הרובוטים האהובים עליי
סרטי תלת המימד 3D בקולנוע תפסו תאוצה בשנה האחרונה,ללכת לסרט בתלת מימד זו חוויה לכל המשפחה,במיוחד עכשיו בחגים שמחפשים לאן ללכת עם הילדים..
סרטי תלת מימד מוקרנים היום כמעט בכל בתי הקולנוע ביניהם סינמה סיטי ,Yes Planet,רב חן,גלובוס..ועוד.
אני חושבת שראיתי די הרבה סרטים בתלת מימד והאחרון שביניהם הוא "הדרדסים" בסינמה סיטי.
האמת שבהתחלה לא ממש התלהבתי מסרטי תלת מימד לפעמים זה עלול די לעשות כאבי ראש וסחרחורת..אבל הראשון שראיתי ביס פלנט הוא "אוואטר" נראה לי שזה הסרט הראשון שיצא בתלת מימד,כל כך אהבתי את הגרפיקה המדהימה בסרט הסאונד,שתוך כמה דקות שכחתי מכאב הראש שהיה לי בהתחלה ..
אם אתם שואלים אותי אם כדאי ללכת לסרט רגיל או בתלת מימד,אז קודם כל למי שלא ניסה את החוויה שווה לנסות..במיוחד ילדים שתמיד מפריעים יהיו מרותקים לחוויה הזו של צפייה בסרט בתלת מימד.
לראות סרט רגיל אפשר גם בבית,היום כל אחד מוריד סרטים מהאינטרנט בחינם ולכולנו יש מסכי LCD או פלזמות לפחות בגודל "32 אם לא יותר

האמת שמתקרבת מאוד התקופה בה אנשים יראו סרטים בתלת מימד בבית בסלון,יצאו לאחרונה המון דגמים של פלזמות בתלת מימד של חברות שונות שרוצות להעצים את חווית הצפייה בטלוויזיה ..מה יהיה? בסוף לא נצא מהבית..
אם לא אהבתם את חווית הצפייה בתלת מימד ואתם רוצים להשקיע מעט יותר,לכו להקרנה של סרט באולם VIP אני חושבת שזו אחת החוויות הכיפיות בקולנוע ,למרות שלעשות זאת באופן קבוע עלול להביא אותנו לפשיטת רגל חח בכל אופן כרטיס בודד להקרנה ב-VIP עולה 120 ש"ח ..אז תעשו לפחות כפול 2 כי לבד לא תלכו לסרט..
גם סרט בתלת מימד עולה מעט יותר מכרטיס רגיל בסביבות 45 ש"ח ..לעומת 35 בכרטוס רגיל..
התשלום ב-VIP כולל אירוח של חצי שעה לפני תחילת הסרט בו מקבלים אוכל ושתיה כמה שרוצים,בעיקר כיבוד קל שכולל קרקרים,בירות,חטיפים,עוגיות,לאחר כניסתם לקולנוע תוכלו לאכול פופקורן חופשי,וגם תקבלו שמיכות פליז להתכסות בזמן שהותכם באולם..שזה די נחמד במיוחד שהולכים כזוג כדי להעביר ערב רומנטי מחובקים בקולנוע ..
וול E ו-IVA מכירים אחד את השניה

אחד הסרטים שחקוקים היטב בזכרוני זה הסרט וול-E מאוד אהבתי את המשחק ביו הדמויות אף שזה סרט מצוייר או אנימציה איך שלא בוחרים להגדיר את זה...למרות שאני בת 30 בקרוב אני מאוד אוהבת לצפות בסרטי אנימציה מצויירים,וראיתי המון,אך וול E הוא אחד הסרטים שהכי אהבתי עם הרובוטים אשר הוכנסו בהם רגשות כמו בין שני אנשים אמיתיים,הכי התרגשתי בקטע שבו ל-IVA נגמרה הסוללה וול E עזר לה לפעול מחדש ..משהו מאוד מרגש היה בסרט הזה של PIXAR ואני יכולה לומר שמאז שראיתי את הסרט אולי מלפני 4 או 5 שנים אני תמיד מזמינה אותו שוב ושוב בהוט VOD רק כדי להנות שוב מהרגעים המרגשים האלה..

נראה שבשנים האחרונות האינטרנט החליף את העמידה בתורים הארוכים בקופות ,אני לא זוכרת מתי הזמנתי כרטיס לסרט בקופה,תמיד אני בוחרת מקומות באינטרנט שזה הדבר הכי מגניב..כשתעמדו בקופה אף אחד לא ייתן לכם לבחור כסא בדיוק כמו שרציתם,אז ככה שאתם חוסכים לעצמכם כאב ראש של תור עם מלא אנשים,וגם נהנים מחווית צפייה כפי שאתם אוהבים.
כשתיכנסו לסרט תקבלו משקפי תלת מימד  סטריליות מיוחדות אשר בלעדיהם לא תוכלו לצפות בסרט באיכות טובה ..

אז עכשיו כשסוכות וראש השנה בפתח זה הזמן ללכת לסרט קולנוע איכותי..תהנו!

תגובה 1:

שרון לוי אמר/ה...

לדעתי, סרטים בתלת ממד הכי כיף לראות כשמדובר בסרטים מצוירים. כשהסרטים הם לא מצוירים, הטכנולוגיה הזו מוגזמת לעיניים ולעיתים אף מפריעה להנאה מהסרט. במקרים כאלו, אני כבר מעדיפה לראות סרטים לצפיה ישירה במחשב בבית.