17 בספטמבר 2011

שמועות-אייפון 5 יושק בעוד חודש

כל מי שיש לו אייפון לא יכול כבר לחכות שאפל יכריזו על מכשיר חדש סוף סוף..כשהושק אייפון 4 לפני יותר משנה ההתלהבות הייתה גדולה מכיוון שההבדל בין אייפון 3GS לבין אייפון 4 היה רב הן מבחינת העיצוב שהפך מעגול למרובע,גוף חזק ומסיבי יותר בפני נפילות,מסך רטינה איכותי ברזולוציה כפולה מקודמו,מצלמה 5 מגה פיקסלים לעומת 3 מגה פיקסלים בדגם אייפון 3GS .
כמאז שסטיב ג'ובס מנכ"ל אפל התפטר בשל מחלה אף אחד אינו יודע עדיין מי יהיה המחליף שלו ומה הוא יביא איתו לחברת אפל כולנו יודעים שכל מנכ"ל חדש שנכנס לחברה אוהב להראות שהוא תחרותי וטוב יותר מקודמהו

וכמובן שהלחץ עליו יהיה רב מכיוון שסטיב ג'ובס באמת קידם את אפל למקום טוב מבחינת נתח שוק ומכירות.אני חושבת שעברה שנה כמעט מאוקטובר בו רכשתי את מכשיר האייפון 4 שלי..יש לציין שקודם לא הייתי ממעריצי אייפון הכרתי טוב את מוצרי אפל השונים מכיוון שאני עובדת באופיס דיפו אך מעולם לא רכשתי מוצרים שלהם מפאת המחירים המפורזים.
את האייפון שלי רכשתי רק כי הפכתי להיות סטודנטית והיה מבצע מאוד משתלם בחברת אורנג' בו מקבלים זיכוי מלא על המכשיר וגם חבילת גלישה ודקות ענקית שלא משנה כמה אני מדברת אני לא מצליחה לעבור את ה-3500 דקות שברשותי.
לאחר חודשים של התנסות באייפון הוא הפך להיות חלק ממש חשוב משגרת יומי ,כיום אני לא מצליחה להתסדר בלעדיו והוא ממש משמש לי מחשב נייד לכל דבר,בין אם זה לקרוא מיילים מיידית,להכנס לחשבון הפייסבוק שלי לקבלת עדכונים,והמון אפליקציות שימושיות כמו למשל עריכת הבלוג שלי Blogger בגוגל שגם הוציאה אפליקציה בה ניתן לערוך פוסטים ישירות ממכשיר הטלפון,למשל עכשיו אני יושבת בחוף הים בתל אביב והמיקום שלי מזוהה ע"י גוגל ומוצמד לפוסט ברגע שאני שולחת אותו.


שמועות לגבי אייפון 5


ועכשיו לחדשות: היום קראתי באתר  technobuffalo על שמועות שאייפון 5 יגיע החודש,כמובן שלא יגיע לישראל כל כך מהר  ,תחילה יושק בחו"ל ורק אז בשלב מסויים ינחת אצלנו.מה שתמיד לוקח המון זמן!
שמועות לגבי העיצוב שלו כבר רצות ברשת חודשים אך ככל שמתקרב מועד ההשקה כך המאפיינים הופכים להיות סגורים וכמעט בטוח שזהו עיצובו הסופי של אייפון5 בעל מערכת הפעלה ios5 .
האייפון 5 יגיע עם מעבד A5 ליבה כפולה .
המצלמה אמורה לעבור שדרוג רציני למצלמת 8 מגה פיקסל לעומת 5 מגה פיקסל שהיה עד עכשיו באייפון 4 עם פלאש LED ,וצילום סרטוני וידאו באיכות 720P ,ומצלמה קדמית שמשמשת גם בדגם הנוכחי לשיחות וידאו FaceTime ישודרגו לאיכות 1080p .
אני מקווה שאייפון 5 ייצא בקרוב,אך לפי הקצב שבהם הדברים הולכים בישראל,יש מצב שיגיע אלינו אולי רק בפסח :)
נכון לעכשיו האקרים כבר עובדים על פריצה בלתי קשורה לגרסה ios5 של אייפון על מנת שיוכלו לשחרר את הפריצה כאשר יגיע אייפון לישראל.
הגרסה הנוכחית היא גרסה 4.3.5 לאחר שאפל שיחררה אותה ממש לא מזמן כדי לחסום חורים בפריצה מגרסה 4.3.3 בה מפתחים הצליחו לפרוץ בפריצה לא קשורה באמצעות  Jailbreakme  .
אני די נפלתי כי במרכז של אורנג' בטעות שידרגו לי גרסה ל-4.3.5 מה שהשאיר לי אפשרות לפרוץ רק באמצעות רדסנו בפריצה קשורה  וזה אומר שכאשר המכשיר כבה יש לעשות לו אקטיבציה מחדש בכל פעם..
מסתבר שג'יילברייק הוכרח כחוקי לגמריי בבית המשפט בארצות הברית,מה שאינו חוקי הוא התקנת תוכנת אינסטולוס שבעצם פורצת לאפליקציות של אפל בדרך קישורים חיצוניים להורדות פרוצות.

בכל אופן נקווה לראות את אייפון 5 בקרוב בישראל ..

אין תגובות: