3 באוקטובר 2011

טאבלט חדש מבית אמזון Kindle FIre "7



קינדל פייר מתחרה ראוי לאייפד?
כנראה שאמאזון החליטה להתחרות מול כל החברות אשר מוציאות מחשבי טאבלט , אחד המתקדמים שבהם הוא מי אם לא iPad של אפל אשר מציע לנו את שיא המהירות והטכנולוגיה , מאז יציאת האייפד שוק הטאבלטים צבר תאוצה ואפשר לראות שהחברות המתקדמות שהן גם חברות סלולר הוציאו גם מחשבי טאבלט כמו למשל: מוטורולה שהוציאה את Motorola Xoom עם מערכת הפעלה אנדרואיד 3.1 , שתי מצלמות קדמית ואחורית, מעבד ליבה כפולה Mvidia Tigra 2 ,זכרון פנימי מובנה 32GB עם אפשרות הרחבת זכרון,ותמיכה מלאה בעברית ! בנוסף יצאו טאבלטים לחברות שכמעט לא שמענו עליהן עד היום, למשל חברת Packard Bell אשר הוציאה את מחשב הלוח Liberty TAB שגם הוא מגיע עם אנדרואיד 3.0 ואותו מעבד כפול ליבה כמו מוטורולה Xoom , אותו אפשר להשיג במחיר זול יותר באופיס דיפו נמכר כיום ב1999₪ לעומת מוטורולה זום שנמכר ב2599₪ בחנויות .

גם חברת סמסונג הוציאה טאבלט שנקרא Galaxy ממש כמו מכשיר הסלולרי החדש שיצא לא מזמן , ניתן להשיג אותו בתצורה של מסך ״4 ו-5״ עם זכרון מובנה של 8GB גם הוא מגיע עם מערכת הפעלה של Google Android , אף ניתן להרחיב את הזכרון ל32GB , אפשר לומר שהוא בדיוק כמו הטלפון הסלולרי של Samsung Galaxy רק בלי אפשרות של הוצאת שיחות , מאוד אהבתי את הרזולוציה המדהימה במכשיר ואיכות הסאונד שאפילו במכשיר האייפון 4 שלי אין ..
אני חושבת שחברת Asus נכנסה חזק לתחום מחשבי הלוח השנה , עד היום יש לי לפטופ שלהם שהוא עמיד וחזק במיוחד ובחמש שנים שהוא אצלי לא הייתה לי תקלה אחת .. לכן המחירים קצת יותר גבוהים. אך הסטנדרט הוא בנלאומי ..שני המחשבים הכי חזקים של אסוס הם: Eee Pad transformer TF101 שגם מגיע עם מעבד ליבה כפולה מתקדם ומהיר,זכרון 16GB עם אפשרות הרחבה,מסך מגע IPS איכותי ועשיר בצבעים , גם הוא מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד ,2 מצלמות קדמית ואחורית,דק מאוד רק 13 מ״מ,וכמובן כמו שרק אסוס יודעת הוא מצטיין בזמן סוללה ארוך מהרגיל - עד 9.5 שעות!!! ואם תרכשו גם תחנת עגינה המחשב יעבוד עד 16 שעות ברציפות !!
הדגם השני הוא Asus SL101 היתרון שלו הוא שהוא מגיע עם מקלדת מחוברת ולא מצריך חיבור לתחנת עגינה, גם הוא מגיע עם אנדרואיד Honeycomb 3.1 ותמיכה בעברית, מסך מגע IPS איכותי, שתי מצלמות , שניהם מגיעים עם תוכנת פולאריס אופיס ואחריות בנלאומית לשנתיים .
ועכשיו מה מיוחד במכשיר החדש של אמזון קינדל פייר ? יש לו בסך הכל מסך בגודל ״7 אמנם מפאנל IPS ברזולוציה 1024*600 סך הכל לקריאת ספרים זה סביר , הרי מטרתו העיקרית היא קריאת ספרים ומגזינים, הורדת אפליקציות, גלישה באינטרנט,וצפייה בתכני וידאו ומוזיקה ברשת .
נראה שממשק הקינדל ממש דומה לאייפד ויש לו דפדוף דומה וגם ממשק מולטי טאץ , מי שלא יודע ישנה אפליקציה של אמאזון למכשירי אייפד ממנה אפשר להוריד ספרים לקריאה .
הפעם הטאבלט מגיע עם דפדפן פנימי Amazon Skil שמאוד דומה לדפדפן Skyfire .גם לאמזון יש חנות אפיליקציות שניתן למצוא בה משחקים דומים ממש לאלה שיש באפסטור.. איך אפשר בלי אנגרי בירדס ? ;)
כמובן שאפשר להתחבר לפייסבוק או כל רשת חברתית שאתם מחוברים אליה.
יחסית לגודלו ומטרתו של המכשיר אומרים שהמעבד שלו חזק מידיי הוא כפול ליבה מעבד TI Omap4 .. למרות הכל עדיין אין לו אופצייה של 3G רק אינטרנט אלחוטי רגיל ,לכן הוא עדיין לא מתחרה ראוי עבור מערכות הפעלה של אנדרואיד ..
מחירן 199$ יחסית סביר למה שהוא מציע.. בטח אצלנו יעלה כפול עם כל המיסים , אך אפשר לרכוש ישירות מחנות אמזון ישראל או ארצות הברית במחיר הזה פלוס דמי משלוח .
נכון לעכשיו ההשקה הרשמית אמורה להיות ב15 לנובמבר שזה עוד חודש.. בטוח שעד אז חברות נוספות יצוצו עם מפרט דומה ומחירים דומים ..
מפרט של קינדל אפשר למצוא באתר של אמאזון,מצורף סרטון להתרשמות מהטאבלט החדש!
אני יותר מצפה להכרזה של אייפון 5 בעוד יומיים , על פי האייקונים שאפל הציגה נראה שההכרזה תהיה השבוע , נקווה לא להתאכזב..
האם זה האייפון שיוכרז השבוע?
תוך כדי כתיבת הפוסט הזה ממכשיר האייפון שלי- דרך אפליקציית Blogger קראתי שהיום 2 לאוקטובר נחשף האייפון למכירה ללא תמונה באתר Cincinnati Bell במחיר 639$ ממש לא זול !! אם נתרגם לשקלים זה כמעט 2400₪ ואם זה יעלה ככה בחול מה יהיה אצלנו ???
מה שבטוח לפי התווית האייפון ייקרא אייפון5 ולא 4S ובנפח 32GB ,המצלמה תשתדרג ל8 מגה פיקסלים, ומסך ״4 !! נקווה שגם המכשיר יהיה דק ומעוגל יותר כמו אייפון 3Gs ,כי האייפון 4 מתכתי וכבד יחסית.. מה שבטוח שפה יהיה מעבד A5 כפול ליבה,נראה שאייפון 4s שהיה והוצג במחיר 99$ לא יושק כי אין סיבה להשיק מכשיר פחות מתקדם כאשר אייפון 5 מאיים עם מפרט טוב יותר ..
בכל אופן ההשקה צריכה להיות מחר!! אני כבר רוצה לדעת מתי אוכל לשדרג לאייפון 5 ארבעת האייקונים שהציגה אפל מראים שההשקה כמעט בטוח תהיה השבוע ב4 לאוקטובר, שעה 10 בבוקר,בקמפוס אפל בקופרטינו
...ואתם ? מתכוונים לשדרג ? אין ספק שיש פה תחרות גדולה בין מערכת הפעלה אנדרואיד שצברה תאוצה בשנה האחרונה בשוק לבין iOS של אפל ..עדכונים בהמשך !
4 לאוקטובר בשעה 10 השקת אייפון5

אין תגובות: