4 באוקטובר 2011

השקת אייפון בשידור ישיר -אייפון 4S הושק!

שידור ישיר מסן פרנסיסקו השקת אייפון

איזו התרגשות אחרי שנה וחצי שיש לי אייפון 4 סוף סוף אפל החליטה להשיק אייפון חדש! מה שבטוח שאייפון 4S בפנים!
אז מה קורה שם  במסיבת העיתונאים בסן פרנסיסקו?? טים קוק המנכ"ל החדש של אפל עולה לבמה ולא סטיב ג'ובס כמו שכולם חשבו.
לפני כמה דקות עלה לבמה אדי קיו סגן נשיא באגף החומרה והוא מתחיל לדבר על השירות החדש של אפל  iCloud שכרגע אפשרית רק למפתחי אפלקציות ועדיין לא לציבור הרחב..
רוב הזמן הם מדברים על חידושים ותוכנות ואפליקציות חדשות ,וגם מציין ירידות מחיר בנגנים של אייפון נאנו שכנראה נתח השוק שלכם קצת ירד מכיוון שמי צריך נגן MP3 שיש לו אייפון או אייפוד טאץ?
זהו ואז ההשקה של אייפון 4S ! עם צ'יפ למעבד A5 אחד המעבדים החזקים והטובים של אפל,אז מה חדש באייפון 4S ? כמובן שחשוב לאפל להדגיש את זמן הסוללה הארוך במיוחד -עד 8 שעות שיחה ברציפות! 6 שעות חיפוש אינטרנטי,ותשע שעות גלישה בWi-Fi ,עשר שעות של צפייה בסרטוני וידאו,ועד 40 דקות האזנה למוזיקה,שווה לא ?
באייפון 4 אני יכולה לשוחח עד 3 שעות ברציפות,נראה לי שמאז שהזמנתי מטען לא מקורי מדיל אקסטרים זמן הסוללה שלי התקצר לשעה וחצי ברציפות..אז כמו שבאמת סיקרו כל האתרים כרגע אנחנו רואים רק שיפורי חומרה-מעבד,מהירות,ולא משהו ויזואלי..לפחות נכון לדגם 4S .

ממש עכשיו מדברים על המצלמה המתקדמת של 8 מגה פיקסלים לעומת 5 מגה פיקסלים באייפון 4 ,רזולוציה מדהימה ממש כמו במצלמה דיגיטלית 2448X3264 פיקסלים!! שבחישוב מהיר זה בערך 50-60 אחוז יותר ממה שהיה בדגם אייפון 4.
גם חדות התמונות תישתפר פלאים ,כאשר המצלמה תהיה מורכבת מחמש עדשות שונות ,ואיך אפשר בלי פיצ'ר של מזהה פנים כמו שיש בכל מצלמה דיגיטלית? נכון לעכשיו כל השמועות נכונות לגבי מאפייני אייפון 4S .והפעם וידאו באיכות 1080  .
ככל הנראה אייפון 4S יושק בשני צבעים: שחור ולבן,ועכשיו מחכים לידיעה מה יהיה מחירו ומתי יושק לחנויות למכירה ללקוחות? אני מאוד מתלבטת אם באמת כדאי לי לשדרג את האייפון 4 שלי לאייפון 4S ..כי ברור שאם ייצא אייפון חמש אז אני אתאכזב,הרי המצלמה לא ממש משנה לי בטלפון סלולרי כי יש לי מצלמת Sigma SD15 ועוד מצלמה של Nikon D40 מתקדמות,מה שכן חשוב לי זה זמן סוללה,ומהירות מעבד שמשפיעים מאוד על שימוש יום יומי באייפון.
יש מחירים!!אייפון 4S יעלה כ-199$ לנפח 16GB
דגם אייפון 4S בנפח 32GB יעלה 299$
דגם אייפון 4S בנפח 64GB יעלה 399$
כמו שכולנו ציפינו מחירי דור אייפון קודם יירדו בצורה משמעותית,לפחות בחו"ל..אייפון 4 בנפח 16GB ,יעלה עכשיו 199$ ואייפון 4 בנפח 8GB ממש כמו שלי יעלה 99$,ממש בזיון! אצלנו בארץ כדי לרכוש אייפון 4 צריך להיפרד מ-4000 ש"ח כמובן אם רוצים אייפון Sim Free ולא נעול.
אייפון מדגם 3GS בנפח 8GB יעלה 49$ בלבד!!  אבל מי רוצה אייפון 3  ? ! בכל אופן רשמו את התאריך 14 לאוקטובר השקת אייפון 4S בחנויות למכירה!!
20:45- מסיבת העיתונאים נגמרת אין אייפון 5...רק 4S איזו אכזבה :( טוב אם נסתכל על חצי הכוס המלאה יישאר לי יותר כסף בכיס כי אני לא אשדרג .לי גם חשוב שהמכשיר יהיה דק ונוח לאחיזה,ושיהיה לו צג איכותי וגדול..
זהו להערב..מקווה שגם אתם לא מאוכזבים כמוני,ונראה שסטיב ג'ובס יצא מהמשחק בכלל..

הנה השוואה בין אייפון 4 לאייפון 4S (מאתר engadget )
אנחנו יכולים לראות שהשיפורים הם בחומרה בלבד,המידות של המכשיר והמסך נשאר "3.5 ,ההבדלים ניכרים בעיקר במעבד הסופר מהיר A5 לעומת A4 ,הוא מעבד ליבה כפולה ומריץ נתונים במהירות רבה לעומת אייפון4.
הבדל ניכר שני הוא המצלמה 8MP לעומת 5MP וצילום סרטוני וידאו השתפר 1080P לעומת 720P כלומר 2 פי יותר טוב מאייפון 4 וכמו שאמרנו המצלמה כוללת זיהוי פנים..
שמתי לב שיש Bluetooth שגם היה באייפון 4 אך שימש רק לדיבורית לרכב ולא להעברת תמונות ונתונים בין מכשיר למכשיר,אולי פה יהיה שינוי עם קישורית Bluetooth 4 ? או שנצטרך להמשיך להשתמש באפליקציות על מנת להעביר נתונים.
מניחה שמחר כל האתרים יהיו מפוצצים בסקירות על אייפון 4S החדש..

אין תגובות: