4 באוקטובר 2011

אפליקציית סקייפ לאייפון

צאט מכל מקום אפליקציית סקייפ
מאז שרכשתי את אייפון 4 ניסיתי לא מעט אפליקציות חלקן היו ממש טובות וחלקן לוקות בחסר,סקייפ לאייפון היא אחת האפליקציות הכי שימושיות שהורדתי אי פעם,מכיוון שזהו חסכון עצום בחשבון טלפון ואני תמיד זמינה בכל שעה לצאט או שיחה,היתרון של סקייפ באייפון הוא האפשרות לשיחות וידאו בשל המצלמה הקדמית של האייפון 4 ,למרות שאיכות המצלמה לא כמו האחורית שהיא 5MP אלא 1.3MP אז האיכות לא הכי מדהימה אבל בהחלט אפשר לנהל שיחות בכייף.
מאז שיש לי אפליקציית סקייפ אני לא מדברת הרבה בסלולרי וחוסכת הרבה בחשבון הטלפון שלי.
אני מאלה שמסוגלים לחפור שעות ולפני חודשיים הגעתי ל-1500 דקות שיחה בסלולר! מילא יש לי חבילת סטודנטים של 3500 דקות אבל יש פה גם אישיו של קרינה..ומאוד לא בריא לשוחח הרבה בסלולרי..בסקייפ אפשר לצוטט וזה מאוד נחמד במיוחד בגרסה החדשה של סקייפ שעודכנה לאחרונה,גם המראה הויזואלי של התוכנה מאוד השתפר,ומאוד נוח לשוחח.
התוכנה כמובן חינמית ואפשר להורידה ישירות מחנות App Store כמובן שתצטרכו אייפון או אייפד מעל גרסה 3.0 ואיזשהו חיבור אלחוטי Hot Spot או 3G שתמיד יש דרך החברה הסלולרית-ופה כמובן יילקחו נתונים מחבילת הגלישה שלכם.

לא סתם אומרים למי שקונה סמאטרפון לקחת מינימום חבילה של 2GB מכיוון שרק הורדת אפליקציות,והעברת נתונים בהורדות לוקח המון פס גלישה,ושלא לדבר על שיחות וידאו אם תעשו בסקייפ. הנה סרטון קצר שמראה על נוחות השימוש בסקייפ,חיוג לאנשי הקשר,שיחות ועידה שאפשר לעשות עם כמה משתמשים ועוד..
דווקא במחשב האישי שלי הגרסה פחות מתקדמת,ולכן אני מעדיפה לשוחח באייפון.
בהתחלה שהתקנתי את סקייפ לאייפון התאכזבתי כי לפעמים הסקייפ היה נתקע לי באמצע צאט והייתי כותבת מבלי לראות את תגובת החבר שהתכתבתי עמו והתגובות קפצו למסך רק לאחר זמן של כמה דקות,וזה גרם לי לחוסר תקשורת נוראי..כנראה שהיה באג בגרסה הקודמת,ועכשיו בגרסה הזו הכל עובד חלק..
למי שרוצה להוריד את סקייפ לאייפון יוכל להכנס וללחוץ הורדה באתר  Skype  ותוך כמה שניות יופיע לכם אייקון של סקייפ על מסך האייפון שלכם!

אני חייבת להזהיר אתכם כדי שלא תיבהלו,הרי תמיד שעושים עדכון גרסה באפסטור יש Note שמתאר את תיקון הבאג או השיפור שעשו,אז הפעם לא ממש קראתי ועשיתי Update All אחרי שהאפליקציה החלה את עצמה מחדש פתאום קלטתי שכל אנשי הקשר נמחקו לי ונשארתי לבד ברשימה :) ,לאחר מכן החלטתי לעשות נסיון ולמחוק את האפליקציה ושוב להתקינה מחדש,כי מי זוכר את כל אנשי הקשר שהיו בסקייפ? אפילו שיחסית היו לי מעט-בסביבות 20 אנשי קשר לא זכרתי ומאוד התבאסתי ,לאחר ההתקנה מחדש של הגרסה החדשה חזרו לי כל אנשי הקשר-אני חושבת..ויכלתי לנשום לרווחה.
אז אם אתם מעדכנים גרסה זכרו למחוק את הגרסה הקודמת ע"י לחיצה ארוכה על אייקון סקייפ בדף הבית שלכם,ומחיקה ע"י X .ורק לאחר מכן תתקינו את הגרסה החדשה,רק כך תמנעו איפוס אנשי הקשר ולא תחטפו שבץ חחח

אין תגובות: