18 בספטמבר 2011

טיולי מאור תיירות ונופש

אני רוצה להמליץ לכם על טיולי מאור,במיוחד עכשיו לקראת החגים זמן בו אנחנו בחופש ויוצאים לטייל.
זה הזמן הטוב ביותר לטייל,עכשיו בתקופת הסתיו כי כבר לא חמסין ולא גשום ..נעים בחוץ.מה שגם המזג אוויר המועדף עליו לצילומים!
את טיולי מאוד הכרתי לפני בערך 7 שנים כאשר הוריי נסעו איתם לטיול והמליצו לי לנסות.האמת שאוכלוסיית היעד שם היא קשישים אשר מנעימים את זמנם בטיולים,אך מצד שני זה נחמד יותר מאשר לצאת עם ילדים שצועקים ומשתוללים כל הדרך..
לטיולי מאור יש נופשונים ,שייט,וטיולים מאורגנים לחו"ל ,עד היום רק יצא לי איתם לנסוע לטיולי יום מהבוקר עד הערב,בדרך כלל האוטובוס שלהם יוצא מהרכבת המרכזית בסבידור מרכז ומשם נוסעים לכל מיני מקומות.לי בעיקר יצא להיות איתם בצפון באזור החרמון ,בנחל הבניאס,ובכל מיני מקומות נוספים ,למי שרוצה טיולים מקיפים ברור שזה לא יספיק אך מי שרוצה אתנחתא מהשגרה קצת לראות נופים ולהירגע זה יכול להיות מאוד נחמד.
כמובן שתמיד יותר נוח לנסוע ברכב פרטי ואז אפשר לעצור איפה שרוצים,אך אם בא לכם מישהו שינהג במקומכם ובאמת משהו קצר ולעניין ,טיול יום יכול להיות ממש נחמד וכייפי.
אני יכולה להגיד לכם שבטיול ביום אחד צילמתי יותר ממה שצילמתי בשבוע שהייתי באיטליה ..כי כשהזמן קצר מאוד ויודעים את זה אז מנצלים את הזמן בצורה טובה יותר..
המחירים של טיולי היום הם יחסית זולים ומסובסדים,הם כוללים מדריכה באוטובוס שתספר לכם אודות הטיול גם בזמן הנסיעה וגם באתרי הטיול השונים,בחלק מהטיולים יש ארוחת צהרים,וסך הכל המחירים מאוד סבירים..תחשבו כמה דלק היה עולה לכם לנסוע לצפון עם מחירי הדלק של היום :)
בכל אופן אני מאוד ממליצה לכם על טיולי מאור ..הנה לינק לאתר שלהם http://www.maortours.com/ אם תרצו לעיין בלוח הטיולים ולהזמין לכם נופש,או טיול נחמד בארץ או בחו"ל..עם או בלי לינה בבתי מלון.
אני וחברה שלי החלטנו לנסוע השבוע בשישי הקרוב לחמת גדר ..תמיד אהבתי מרחצאות מים מינרליים,מה שגם יש שם פארק טרופי יפה מאוד,חוות תנינים,ותוכים..ואני מאוד אוהבת בעלי חיים..

אז לאיזה טיול אתם בוחרים ללכת?!

אין תגובות: