18 בספטמבר 2011

חיפוש שותפים לדירה - יד 2

אין ספק שהמחייה בישראל מאוד יקרה , רק לאחרונה יצאו התושבים לצעוק במחאות חברתיות של מליוני איש ברחובות על מנת למחות על יוקר המחייה בישראל ובעיקר שכר הדירה המופרז .
אוהלים רבים הוקמו בתל אביב ברוטשילד, באר שבע, הוד השרון, קריית שמונה,ובכל מקום בו אנשים רצו למחות על המחייה היקרה.
אנשים עובדים ומרוויחים כסף ובכל זאת בסוף החודש נשארים במינוס וחובות שלא מספיקה המשכורת לכסות ..מדובר בזוגות משפחות עם ילדים שחיים בתנאים קשים ונאלצים להתמודד מול הבנקים בלקיחת הלוואות , תשלומי ריבית מאוד גבוהים , ואם זה לא מספיק גם בסופר מעלים לנו מחירים .. למשל מחיר הקוט׳ג המוצר הכי בסיסי שמחירו היה יקר במיוחד, מחירי הדלק שהרקיעו שחקים.. המדינה גובה מיסים וגם מהשכר שאנחנו מקבלים לא נשאר הרבה ..

לאחרונה אני נתקלת בהרבה אנשים שהחליטו לעבור לדירות שותפים , בדרך כלל מדובר ברווקים או אנשים צעירים שעדיין לא מצאו בני זוג והתחתנו ..
אני מעולם לא הרגשתי בנוח לגור עם שותפים אנשים שאני לא מכירה ותמיד לכל אחד יש רצונות ודרישות משלו וככל שיש יותר שותפים זה נהיה מסובך יותר..
עכשיו שאני מתקרבת לגיל 30 הגיע הזמן לעזוב את בית ההורים, כבר מזמן החלטתי לעשות סקר שוק ולבדוק מחירים .
החלטתי להישאר ביישוב אורנית למרות שפעם הייתי בטוחה שאני ארצה לעבור לעיר ,אך התרגלתי לשקט ובכל זאת אורנית מאוד קרובה למרכז ממה שהייתה פעם, אם זה קרבה לתחנת רכבת , אזור תעשייה לב הארץ ופארק אפק הגדולים בישראל, קרבה לראש העין, פתח תקווה, והוד השרון ..
באורנית אין דירות כמו בעיר יש יחידות דיור שאנשים בנו בווילות שלהם בתור אופציה למגורים, אם תשוו דירת חדר בעיר שעולה נגיד 2000₪ ליחידת דיור באורנית באותו מחיר תקבלו יחידת דיור מושקעת , משופצת, ממוזגת עם גינה, נוף, גם אם המחיר זהה מקבלים פה משהו יותר איכותי וכמובן שאין להשוות לחיים בעיר בה יש זיהום אוויר, רעש , בלאגן של חניה.. אורנית זה אזור שקט ופסטורלי ועם זאת קרוב גם למרכז וכולנו יודעים שנגישות זה דבר חשוב מכיון שהחיים דינאמיים ואי אפשר לדעת מה נצטרך לעשות מחר ..
פעם אנשים שלא היה להם רכב היו מתקשים מאוד להסתדר באורנית , היום התחבורה השתפרה עד מאוד ישנם גם אוטובוסים וגם מיניבוסים שמגיעים לכל מקום, רכבת במרחק עשר דקות שגם אם תצטרכו לקחת מונית לא יעלה לכם יותר מעשרים שקלים .

הדבר שהכי רציתי הוא לגור עם בן הזוג שלי זה נראה לי כמו הדבר הכי כייפי בעולם ..
אך מכיוון שהדבר אינו אפשרי כעת החלטתי לחפש שותף לגור איתו כי בכל זאת לא כייף להיות לבד ולדבר לקירות.. וגם נחמד להתחלק עם עוד מישהו בהוצאות במיוחד שגם יש הרבה חתולים לטפל בהם ;)
אז אם תשמעו על מישהו שמעוניין לגור באורנית עד דצמבר שזוהי יום ההולדת שלי אני רוצה לעבור דירה.
חשוב שזה יהיה מישהו שאוהב בעלי חיים, במיוחד חתולים, לא מעשן .. ורגוע עד כאן הדרישות לשותף .. בנתיים אני מחפשת והולכת לראות דירות נוספות שמצאתי ביד 2 . המחירים באורנית נעים בין 1200₪ לדירת סטודיו קטנה בערך 20 מ״ר עד 3000₪ לדירת 3 חדרים רחבה עם גינה גדולה ואבזור נוסף למשל פלזמה, חיבור אינטרנט שמאוד חשוב למי שעובד מהבית כמוני, כמובן שיש עוד מחירים באמצע וגם מחירים גבוהים יותר למי שמחפש דירת4 חדרים ומעלה או ווילה .
באורנית יש הרבה שכונות חדשות ויפות כמו שכונת נופית בה נבנו המדורגים החדשים שמעוצבים בסגנון יוקרתי עם נוף מדהים .בקיצור שווה לבוא לראות !
ניתן לפנות אליי במייל לגבי מגורים משותפים באורנית ..

תגובה 1:

ערן אמר/ה...

מוכן לעבור בשבילך עד סוף העולם,בחורה יפה מבית טוב מה עוד בן אדם צריך שלחתי לך מייל פרטי עם פרטים שלי בבקשה תעני ערן