23 בפברואר 2011

מתקני גירוד וטיפוס לחתולים

אם יש לכם חתול בבית כמעט בטוח שיש לכם מתקן גירוד כזה או אחר ,יש בכל חנות לחיות מחמד מתקני גירוד שאנחנו רואים בכניסה לחנות,ומי שאוהב חתולים כמוני לא יכול לסרב לאפשר לחתול שלו לונה פארק שכזה..
עד היום לא רכשתי מתקן כי החתולה שלי די הורסת כל דבר שהיא רואה והיציבות שלהם מוטלת בספק.
יום אחד דרך הפייסבוק שלי שמיועד כולו לחתולים ועזרה עבורם הכרתי את מתקני גירוד וטיפוס לחתולים שנקראים 4MyCat מתקני הגירוד שלהם ייחודיים ושונים ממה שתקנו בחנויות מכיוון שהם עשויים בידי אמן ישראלי בעבודת יד ולכן הם חזקים איכותיים,ועמידים במיוחד.
ישנם סוגים שונים של מתקנים ואפילו מתקנים גדולים שיכולים להתאים לכמה חתולים ביחד..
לפני שנבין מהי בכלל חשיבות מתקן הגירוד הנה סרטון קצר שהכין ליאור מנהל העסק אצלו גם אפשר לרכוש את המתקנים


ראיתם? נהנתם תקנו כזה גם לחתול שלכם ..למה באמת החתול שלכם צריך את זה? הרבה אנשים שאני מכירה בתחום החתולים קונים המון צעצועים,חטיפים,שימורים,אך לא קולעים באמת למה שהחתול צריך..כל הדברים שאנחנו קונים לא בהכרח חשובים לחתול שלנו הם לא באמת יודעים מה ההבדל בין גרגירי האוכל לגרגיר של חטיף יקר שאנחנו קונים למשל..
חתול הוא בין חיות הצייד כולנו יודעים שחתולים שומרים על סביבתנו ומגינים עלינו בפני מזיקים כמו עכברים,חולדות,נחשים,מקקים ועוד..
אנחנו יכולים פעמים רבות לראות את החתולים שלנו משחיזים את הציפורניים שלהם על הספות היקרות שלנו והמיטות בבית ולפעמים זה משגע אותנו ..אין מה לעשות זה ייצר הטבע שלהם חתולים תמיד מגרדים דברים כדי להכין את הציפורניים לצייד הבא שלהם וזה לא משנה אם הם בבית הוא בחוץ..חתול נולד חתול וזה הטבע שלו..
מה שמבדיל חתולים בבית או בחוץ זה ההבדל בגירויים ובאטרקציות שיש להם..בחוץ החתולים יכולים לגרד על עצים.קרשים או כל דבר אחר שיש לכם בחצר..
בבית זה שונה כי לחתול אין טבע חי ואפילו אם זה חתול בית שמעולם לא ראה חצר יש לו את הייצר הטבעי הזה כמו לכל חתול..
לכן מתקני גירוד וטיפוס עשו את העבודה בשבילכם ובעצם גם חוסכים לכם הרבה כסף..בטוח שהרבה מאיתנו מבינים שהחתול מגרד ושמים כיסוי על הרהיטים כדי שלא יהרסו..אבל למה להתאמץ? אם יש רהיט אחד שיכול לפתור את כל הבעיות ולחסוך לכם לקנות גם ספה חדשה בעתיד :)
חתולים מאוד אוהבים לקפוץ לגובה וכמובן לחפש מקומות מסתור בדרך כלל שם הם מרגישים מוגנים יותר..
החתולה שלי בבית תמיד מסתתרת בתוך כל מיני ארגזים ושמיכות ובטוח שכשהיא תקבל את מתקן הגירוד שלה היא תהיה שמחה..
אין ספק שמתקן כזה גם ייספק את הצרכים הפיזיים של החתול גם יהווה עבורו תעסוקה כאשר אתם לא בבית..
אפשר לתלות על המתקן צעצועים,ואפילו להחביא בו כמה גרגירים של אוכל כדי שלחתול יהיה אתגר וכל פעם משהו שונה לשחק איתו.
מתקן 210
לחברת 4MyCat  יש כמה סוגי מתקנים ישנם מתקנים עם קופסת כרבול אשר החתול יכול אפילו לישון בה זה בדיוק הדגם שאני הזמנתי ויש לו כמה קומות שהחתול יכול לעבור ביניהם עם תצפית וכמובן שאפשר לבחור את הצבע המתאים לכם מבין מגוון ענק של צבעים..ישנם צבעים קלאסיים כמו כחול,חום שממש יתאימו לסלון הבית שלכם וצבעים מנומרים למי שאוהב ..
רצוי להכנס לאתר שלהם ולהתרשם ממגוון הדגמים וכמובן לקרוא את היתרונות של כל אחד ואחד מהם.
גם מומחיות לחתולים ממליצות על קניית מתקן טיפוס וגירוד לחתול בבית..
אין ספק שהמתקנים ייחודים ולא תמצאו עיצובים כאלה בחנויות החיות.
המתקנים בחנויות יקרים מאוד ונכון שזו השקעה חד פעמית אך מה זה שווה אם יתפרק לכם או ייקרע המתקן ? בחנויות מתקנים פחות אכותיים ופחות יציבים ורוב הסיכויים שלא יחזיקו המון זמן במיוחד אם יש לכם חתולה משוגעת כמו שלי יש..
בחברת 4MyCat תוכלו למצוא מתקנים עמידים,איכותיים,חזקים,יציבים שיחזיקו לכם לזמן רב,וכמובן שיש אחריות משהו שלא תמיד נותנים לנו בחנויות והכי חשוב זה שירות מעולה.
אני אישית חושבת שלמען בטיחות החתול ועמידות המוצר עדיף להוסיף כמה שקלים למשהו איכותי מאשר לקנות הרבה מתקנים שבסופו של דבר יעלו הון תועפות..בנוסף חתול שייפול כי המתקן יתנדנד לו או לא ירגיש בטוח לעלות עליו לא יעלה שוב על אותו מתקן כי הוא יחשוש ליפול..אין ספק שלחתולים יש זכרון טוב
אני מאוד התרשמתי גם מדגם ספיידר קט שניתן לתלייה על קיר ובעצם מאפשר לחתול להרגיש שהוא ממש יכול לטפס על קירות ,רצוי לתלות במקום גבוה ידוע שחתולים אוהבים מקומות גבוהים שמאפשרים להם תצפית טובה.
ממליצה בחום לרכוש מתקן לחתול שלכם,צרו קשר עם ליאור בטלפון:0528520919
תתחדשו!

תגובה 1:

אסף אמר/ה...

תתחדשי מותק! או שצריך להגיד לחתולה שלך להתחדש :)