27 בינואר 2011

טיולי מאור-טיולי יום בארץ

לא לכולנו יש זמן לארגן טיול בהתראה קצרה,או אפילו לקחת חופש מהעבודה ומהמטלות כדי להנות..
בדרך כלל טיול יכול להיות הוצאה גדולה ולכן אנשים רבים בוחרים ללכת לטיול רק לעיתים רחוקות.
אני בדרך כלל מעדיפה לבחור בטיולי יום מאורגנים וכך להנות מהרבה נופים יפים ומקומות לא מוכרים במחירים זולים.
אני רוצה להמליץ לכם על טיולי מאור היושבים ברמת גן חברה שמארגנת טיולי יום מהבוקר עד הערב למקומות רבים בארץ: ימי כייף ביום המלח,טיולים לנחלים בצפון,ירושלים,חרמון,ואף טיולים לכמה ימים וטיולים מוזלים לחו"ל.
תמיד כשאני נוסעת לטיול ברכב שלי עולה הוויכוח מי נוהג? אני אוהבת לצלם ולהנות מהנוף ולא לנהוג או לדאוג לחפש חניות..
כשגיליתי את טיולי מאור הבנתי שאת הרכב אני יכולה להשאיר בבית,לעלות על אוטובוס ולנסוע בכייף.
הטיולים מתחילים בשעה מוקדמת בבוקר וישנו אוטובוס שעובר בתחנות באזור המרכז: רמת גן,תל אביב,בת ים,ואוסף אנשים מתחנות אלה אל הטיול.
במהלך הטיול ילווה אתכם מדריך שישיר ויצחיק אתכם במהלך הנסיעה וגם ייתן לכם מידע אודות מסלו הטיול אותו תעשו .
סך הכל האווירה נחמדה ,רוב האנשים כמובן הם מבוגרים או משפחות שבא להם לנסוע בלי רכב ..
בכל שבוע באתר של טיולי מאור מתפרסמים הטיולים שרלוונטיים לשבוע הקרוב כולל מחירי מבצע מוזלים ,ופירוט הטיול..
יש טיולי יום שכוללים ארוחת צהרים במסעדות באזור בו מטיילים,וסך הכל המחירים סבירים בין 100-180 ש"ח לאדם לטיול ליום,זה מאוד שווה כי למשל טיול לצפון יכול לעלות לכם רק 200 ש"ח דלק וזה עוד בלי לשלם חנייה או מחיר כניסה לשמורת הטבע,ושלא לדבר על ארוחת צהרים..
זה נותן לכם אפשרות לראות נופים ולהנות דבר שמאוד קשה לעשות כשאנחנו בתוך המכוניות..
תזכרו שחיים פעם אחת,וכדי לשבור את השגרה נחמד לצאת לטיול אפילו אם זה ליום אחד.
תהנו :)

אין תגובות: