13 בינואר 2011

האם לקנות iPad או מחשב נייד ?

אין ספק שחברת אפל יודעת להביא מוצרים שלפעמים אנשים שלא צריכים אותם קונים,העיצוב,הטכנלוגיה,האיכות עושים את העבודה ולעיתים רק העין שלנו קונה את המוצר ללא כל מחשבה.
אני מודה שאפילו שאין לי שום צורך באייפד מאוד התחשק לי לקנות אותו כי הוא יפה,דק,ובעל אפליקציות רבות שהופכות את האייפד לחווית גלישה טובה עוד יותר.
לבסוף החלטתי לרכוש אייפון 4 ולא אייפד גם כי הוא קטן ונוח יותר לאחיזה וגם כי מן הסתם יש בו טלפון סלולרי מה שאין באייפד.
רבים מהאנשים פונים אליי בשאלות וחושבים שאייפד 3G מאפשר לעשות שיחות טלפון כמו בסלולרי,אך פה ישנה טעות.
מה ההבדל בין IPAD ל-IPAD 3G ?
אז ככה: המכשירים זהים לגמריי ויש ביניהם הבדל אחד בלבד שהוא גם זה שמשפיע על עלות המכשיר ה-3G בעצם מסמן גלישה שהיא דרך חברה סלולרית,אם תשימו לב ותביטו במסך שלכם בטלפון (צריך להיות לכם מכשיר תומך 3.5G ומעלה) תראו את הסימן הזה שבעצם מאשר שאתם גולשים ומורידים מידע ישירות מהחברה הסלולרית אליה אתם מנויים.ומחוייבים בתשלום בהתאם לחבילות הגלישה שרכשתם.
למשל באייפון ברגע שמגדירים גלישה אלחוטית HOT SPOT סימן ה-3G יתחלף לסימן של קשתות ואז הגלישה תהיה ישירות מהאינטרנט האלחוטי במקום בו בחרתם לגלוש.
אם תבחרו באייפד רגיל תאלצו להסתפק בגלישה רק במקומות בהם יש חיבור אינטרנט אלחוטי זמין,ואם תקבלו מייל דחוף או סתם תהיו באמצע המדבר ויתחשק לכם לגלוש לא תוכלו לגלוש.
באייפד 3G זה בהרבה יותר קל אתם יכולים לגלוש מהמכשיר בכל זמן שתרצו,ובזמנים שלא יהיה לכם חיבור אלחוטי זמין תוכלו לשנות את ההגדרות ולעבור לגלישה דרך החברה הסלולרית.
כמובן שאתם רוכשים אייפד תצטרכו להצמיד לו חבילת גלישה דרך אחת החברות הסלולריות: אורנג',פלאפון,או סלקום.

איפה קונים אייפד ?
אייפד אפשר לרכוש בהרבה מקומות ברובם ואולי כולן הן חברות פרלליות שמוכרות אייפדים ללא אחריות של יבואן רשמי אפל ,אך כיום אפשר לקנות אייפד וגם לקבל אחריות מקורית של היצרן ברשת אופיס דיפו.
באופיס דיפו תוכלו אפילו לרכוש חבילת גלישה עבור האייפד שלכם וזאת בסניפים נבחרים ברשת.
האייפד נמכר בנפחים 16GB-64GB שזה המון בדרך כלל במחשב כזה לא מאחסנים המון קבצים ולדעתי מספיק 16GB ,לפחות מנסיון שלי..לי יש אייפון 16GB וזה די והותר..

האם לקנות אייפד או לפטופ?
זו שאלה טובה ולרבים התשובה ברורה,אין ספק שהאייפד הוא גאדג'אט ומוצר איכותי אך אם תבחרו בו בתור מחשב נייד תצטרכו לרכוש עוד אביזרים כמו מקלדת חיצונית למשל ,מכיוון שהרבה מדווחים שלא ממש נוח לעבוד רבות עם מקלדת המגע במיוחד אנשים שיש להם ידיים יחסית גדולות,לרובינו נוח לעבוד שהמחשב על השולחן והמסך נמצא מול עינינו..
את האייפד תצטרכו לאחוז בשתי הידיים אלא אם תוסיפו לו מעמד מיוחד כדי שיהיה לכם נוח יותר להקליד או לקרוא מידע,ככה שרכישת האייפד גם ככה לא זולה והיא מצריכה את המשתמשים לרכוש עוד אביזרים נלווים וזה יכול להסתכם במאות שקלים..
שיקול נוסף הוא בחירת הנתונים שמתאימים לכם,באייפד בכל המכשירים המעבדים הם מסוג A4 יש בסך הכל 3 סוגי זכרונות,כלומר הבחירה וההתאמה האישית די מוגבלים פה.
כאשר אנחנו בוחרים מחשב נייד יש לנו אפשרות להתאים את המחשב לצרכים שלנו מבחינת כונן קשיח,כרטיס גרפי ,מסך,זכרון,ועוד..
אבל אם בכל זאת אתם לא יכולים לוותר על חווית אייפד אז קבלו כמה נתונים עליו:)
לאייפד יש צג IPS שאי אפשר להתעלם ממנו הוא מרהיב בצבעיו וחדות ללא גבולות ,יש לו תאורת LED ומסך מולטי טא'ץ המגיב במהירות רבה ללחיצות אצבעותינו.
למרות שהוא דק יש לו מסך גדול יחסית של "9.7 כמעט כמו למחשב נייד סטנדרטי שהוא כיום "10.1 ,
באייפד אפשר לצפות בסרטונים או קליפים באיכות מצויינת לאורך או לרוחב רק צריך להפוך את המכשיר,זווית הצפייה הרחבה 178 מעלות מאפשרת צפייה באיכות ללא פשרות ולא משנה איך תאחזו במכשיר תוכלו לצפות ממנו בזווית טובה ולראות בכייף את התכנים שלכם.
האייפד שוקל רק 680 גרם בעובי 0.5" מה שהופך אותו לקל לאחיזה למשך זמן רב ..
לאייפד סוללת ליתיום פולימר המחזיקה עד 10 שעות עבודה .
בכל מכשירי האייפד יש תקשורת אלחוטית ,EDR,Bluetooth, שיאפשרו לכם לחבר מגוון אביזרים נלווים למכשיר האייפד שלכם כמו: מקלדת אלחוטית,אוזניות אלחוטיות ועוד..
לאייפד מעבדA4 איכותי אשר מריץ בקלות יישומים,תוכנות,משחקים,והוא מעבד חסכוני במיוחד בצריכת חשמל.
אייפד מגיע עם זכרון : 16GB,32GB,64GB ומבוססעל זכרון פלאש שמאפשר לכם שפע של מקום לאחסון הקבצים שלכם.
אני ממליצה למי שעדיין לא רכש מעולם מכשיר אייפד או מוצר כלשהו של אפל להתנסות במכשיר בעמדות של אפל בסניפי אופיס דיפו
באתר של אי דיגיטל היבואן הרשמי של מוצר אפל בישראל יש סרטוני הדגמה הסוקרים את כל הפונקציות במכשיר  .

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ילדה יפה דברי איתי שאת מסיימת ברמת החייל השארתי לך פרטים במייל

מיטל אמר/ה...

מתי נפגשות? רוצה שישי שבת אצלך??