8 בינואר 2011

מחירים זולים באילת בתקופת החורף

אילת ידועה כאתר נופש אטרקטיבי במיוחד גם לקהל הישראלים ולגם לתיירים מארצות רחוקות,תיירים רבים אשר שוהים בארצות הקרירות באים להתחמם בשמש הדרומית של אילת וכמובן להנות מקניות ללא מע"מ.
השבוע נסעתי לאילת לכמה ימים עם חברה ושילמנו מחיר ממש זול לנופש באחד המלונות הכי טובים באילת -"מלכת שבא" ,היתרון של המלון הזה מעבר לזה שהוא חמישה כוכבים זה שהוא יושב ממש על הטיילת של העיר אילת וקרוב לכל המוקדים התיירותיים כולל הקניון,ספינות השייט,חנויות בעיר,פאבים ועוד..

הרבה אנשים דווקא מעדיפים את אילת בקיץ כאשר היא מלאה באנשים וחם בה מאוד,זה הזמן בו אפשר לתפוס שיזוף בבריכה או בים ולאכול אבטיח עם בולגרית :)
אני דווקא אוהבת את אילת בחורף למרות שיש ימים שהיה מאוד קריר שם ואפילו לא היה ניתן להכנס לבריכה כי המים קפואים..
היתרון של אילת בחורף הוא ברור -השקט בעיר,כמעט אין אנשים,המחירים של המלונות הטובים מגיעים למחירי רצפה ויש בהרבה יותר ערבי בידור במלונות עם פחות רעש וילדים צועקים..
כמובן שאי אפשר לדעת ביום חמישי היום האחרון שלנו באילת פתאום היה חם בבוקר ואפילו היה אפשר לשבת בבריכה או בים עם ביקיני,בעודי מקבלת דיווחים ממשפחתי שיש גשם סוער וקר באזור תל אביב  באילת שמש חמה וזה די נחמד...
מי שמחפש דילים זולים לאילת בחורף יכול להכנס לאתרי חברות הנופש השונות כמו גוליבר,צבר,איסתא..
לאילת יש כמה דרכים להגיע וכמובן שהדרך הכי זולה היא באוטובוס.אנחנו הפעם בחרנו להגיע לאילת ברכב פרטי שזו חוויה בפני עצמה כי אפשר לעצור בכל מיני מקומות בדרך-לצלם,או סתם לשבת במסעדה טובה ..כמובן שהדרך עייפה ומייגעת כל ה-4 שעות בכביש הערבה מאוד מעייפות ודורשות עירנות רבה.
אם בטעות תירדמו בדרך הכביש יזכיר לכם שאתם בנסיעה כי ברגע שתגעו עם גלגל הרכב בשולי הכביש הצהובים תשמעו מן רטט ורעש שיעירו אותכם מהר מאוד..
יש המון מקומות לעצור בדרך ואחד מהם הוא קיבוץ יוטבתה בו מייצרים את השוקו המוכר..למרות שיש לי רגישות ללקטוז הייתי חייבת לטעום מהשוקו שיכול להיות שם הכי טרי שאפשר..ובאמת טעם גן עדן
הדרך הכי מהירה וקלה להגיע לאילת היא בטיסה כמובן למרות שהיא לא תמיד הכי זולה אבל תמיד אפשר למצוא דילים זולים שמשולבים עם טיסות ובית מלון בעיקר בחורף..
הדילים הכי משלתמים הם במוצאי שבת עד יום שני כי בדרך כלל אלה ימים שהטיסות ריקות  ,בסופי שבוע המחירים הם הכי יקרים.
מבדיקה שאני עשיתי בדרך כלל בישראייר המחירים יוצאים זולים יותר,אך בחברת ארקיע יש מחירי טיסות מוזלים למזמינים כמה שבועות מראש.
מבחינת מקומות בילוי באילת גם אם עכשיו חורף לא חסרות אפשרויות יש את קניון "מול הים" בו אפשר לבלות שעות ולקנות מוצרים ללא מע"מ..
יש את הפאב המוכר באילת שנקרא "המאנקיס" בו אפשר להנות מהופעות אמנים מחו"ל וכמובן לשתות איזה משקה אלכהולי ומשהו לאכול..
חשוב לדעת שבכל מלון יש דלפק אטרקציות בו אתם יכולים לקבל מידע והנחות על מקומות בהם אפשר לבלות באילת .
אני מאוד ממליצה לכם ללכת ל KING CITY כל פעם שאני מגיעה לשם יש דברים חדשים להנות מהם.אם יש לכם אומץ תעלו על מגלשת המלך שלמה זה אחד הדברים הכי כיפיים ומפחידים בו זמנית..זה ממש משחרר לשבת שם וליפול מגובה כמה עשרות מטרים ישירות למים והכי יפה לעשות זאת לפני השקיעה..אך כדאי להתלבש חם בעיקר בחורף כי מאוד קררררררר...

בילוי נעים!


אין תגובות: