11 באוקטובר 2010

הפגנה נגד ניסוי אכזרי בחתולים, של ד"ר עופר דונחין

חברים יקרים בימים אלה מתבצע ניסוי אכזרי בחתולים באונברסיטת בן גוריון בנגב ע"י מישהו שמכנה את עצמו ד"ר עופר דונחין.
הניסוי מבצע ב-7 חתולים ניסוי אכזרי שאמור לבדוק תפקוד מוחון (הנקרא צרבלום)

כמובן שניסויים בחתולים ובכלל ניסויים בבעלי חיים לא הוכיחו את עצמם מעולם כמצילי חיים,ויותר חברות קוסמטיקה הבינו את העובדה הזו והתחילו לייצר מוצרים אשר לא נוסו על בעלי חיים (לוגו הארנב)

בעבר היו עושים ניסויים על עכברים,ארנבות,אינני מצדיקה שום ניסי בבעלי חיים,אך בטח שלא בחתולים שהם חיית מחמד ובטח לא חיית מעבדה.
כבר נבדק והוכח שמבנה גנטי של כל בעל חיים בעולם אינו זהה בדיוק לגוף האדם ,הקופים הם הכי קרובים אלינו מבחינת הדמיון באיברי הגוף,וגם בהם נעשים ניסויים אכזריים אך במקום שנקרא חוות מזור.
ענת רפואה מנהלת עמותת "מאחורי דלתות המעבדה"עלתה על הניסוי שנעשה בסתר ועכשיו ננקטים כל האמצעים כדי לשחרר את החתולים מהניסוי האכזר..


קצת מתיאור הניסוי כדי שתבינו עד כמה הוא אכזר ובלתי ניתן להבנה-הניסוי נעשה בחתולים ערים ! אשר גולגולתם מנוסרת ואליה מחוברים כבלים אשר בודקים תדרים של תאי עצבים במוח.
ממכון הגידול בוייצמן נלקחו 7 חתולים לאונברסיטת בן גוריון בנגב על מנת לבצע את הניסוי.
הסבל של החתולים החל עוד חודשיים קודם לכן כאשר "אילפו" את החתולים לשבת ללא תזוזה במשך חודשים והחזקתם בסד בו הם אינם יכולים לזוז,וצינורית אוכל נדחפת בכח לפיהם על מנת שיישארו ערים ולא ירדמו.
לאחר האילוף ניסרו את הגולגולת של כל החתולים וחיברו למוח אלקטרודות .
כמובן שניסויים קודמים בדיוק כמו זה מעולם לא הוכיחו את עצמם ! ורק המדענים אשר אין להם לב קיבלו מליוני דולרים .
זוהי רק תמצית הניסוי והסבל שהחתולים עוברים אינו ניתן לתיאור.
הוקמה עצומה נגד הניסוי האכזרי בחתולים ע"י ענת רפואה ,אנא עזרו להפסיק את הזוועה,הניסויים הללו לא תורמים שום דבר מלבד כסף למדינה ולנסיינים ,ואין צורך לציין שכמובן אחרי כל ניסוי שמתבצע בבעלי חיים ממיתים אותם-אם הם לא מתים קודם לכן מהכאב והסבל.


נא חתמו על העצומה כל קול חשוב 30,000 חתימות של אוהבי בעלי חיים וגם כאלה שלא כבר נמצאות על הטופס,עזרו לנו להפסיק את הניסוי.בארצות אחרות מזמן הבינו שיש שיטות אחרות לניסויים ולא תוך כדי שימוש בבעלי חיים.
עצוב שאנשים כמו עופר דונחין נקראים "דוקטור" זו בושה למדע.וחיפוש אמצעים זולים לביצוע ניסויים בבעלי חיים חסרי ישע.מי הבא בתור? אנחנו?


אתמול התקיימה הפגנה נוספת בה היינו באונברסיטת בן גוריון אשר בנגב. הרבה אנשים באו להביע את תמיכתם בהפסקת הניסוי והגיעו מרחבי הארץ לבאר שבע.
הנה הסרטון שאלברט דוסטון המקסים העלה ל-YOU TUBE

חברים אני פונה אליכם מכל הלב-השינוי מתחיל בדברים הקטנים-אל תרכשו מוצרים שנוסו בבעלי חיים,חפשו את לוגו הארנבת על מוצרי הקוסמטיקה. לא תרצו לשים קרם יקר שתדעו שהרגו בשבילו 10 ארנבות .ישנם היום מוצרים שלא נוסו בבעלי חיים והם טבעיים וטובים יותר מכל מוצר אחר.

הראו את תמיכתם בשחרור החתולים,ועל מנת למנוע שוב ניסויים אכזריים כאלה בעתיד.
למידע על הניסוי האכזרי בחתולים ועוד מצלמות נסתרות מאחורי דלתות המעבדה הכנסו לאתר invitro המפרט את הניסויים האכזריים בבעלי חיים ע"י נסיינים אשר עבורם בעל חיים הוא רק מבחנה עם זנב.


2 תגובות:

מיטל אמר/ה...

לא ידעתי איזה דבר זוועתי במדינה הזו הכל בשביל כסף בקרוב בטח יעשו ניסויים באנשים.כמה רוע :(

אנונימי אמר/ה...

באמת עצוב לא ידעתי שעושים ניסויים בבעלי חיים כמו כלבים או חתולים אין גבול לרוע של האנשים..
אם אני יכול לעזור בהפצה אני אשמח