9 באוקטובר 2010

אכזבה במערכות יחסים,מה עושים?

לא פשוט להיות במערכת יחסים ,כשאני מדברת על מערכת יחסים היא לא חייבת להיות בהכרח זוגיות,זה יכול להיות גם ידידות,או פשוט אקס שנשארנו איתו בקשר.
לפעמים יש פערים גדולים בין המחשבות שלנו לבין המציאות מה שגורם לנו להרבה אכזבות.
שם המשחק הוא אגו ,כן הרבה פעמים גברים או נשים פשוט אוהבים לשחק משחקים כדי להרגיש טוב עם עצמם.

אני אשתף אתכם במקרה מסויים בו בחורה שנפרדה מחבר שלה לאחר שנות חברות רבות שלא התקדמו לשום מקום-לא חתונה ואפילו לא מגורים משותפים.
הבחורה הזו כל השנים נתנה מעצמה,השקיעה,הבינה,הייתה שם ועזרה,ועד שלב מסויים במערכת יחסים הכל היה סביר.
עד השלב שבו בן הזוג שלה החליט להיות עצמאי ואז הוא העדיף להשקיע את כל זמנו בעבודה,במטרות ששווים במילים פשוטות-לכסף שטרות..ואז היא הרגישה מוזנחת,לא משנה עד כמה היא ניסתה,והסתפקה בפגישות קצרות,מעטות,היא תמיד קיבלה יחס רע מבן זוגה,והרגישה שהוא פשוט החליף את הקשר שהיה ביניהם בשטרות.
לבחורה הזו לא הספיק מה שהיא סבלה בקשר,היא נשארה בקשר עם האקס,המשיכה להתעניין בשלומו,להתקשר מדיי יום,לשלוח מיילים,לעזור כשצריך משהו,ואילו הוא המשיך להתעלם..
היא התקשרה אליו הוא סינן,הוא הבטיח לחזור מאוחר יותר,ומעולם לא חזר, הוא הבטיח להיפגש איתה ואז נעלם..חברים יקרים-אלו משחקי אגו,זה בחור שנהנה שרודפים אחריו ככל שמתקשרים ומתייחסים אליו יותר כך הוא מתעלם יותר,מרשה לעצמו להתייחס רע או לא להתייחס כלל,ועוד למישהי שהוא יודע שזה לא מגיע לה..
אין ספק שאכזבה במערכות יחסים זה דבר שדוחף לסיום הקשר בסופו של דבר.
השאלה שנשאלת פה היא האם להשאר בקשר בכל מחיר?
הבחורה הזו ידעה עד כמה הוא כמהה לכסף והיא אפילו הציעה לו כסף כדי שיתייחס אליה(נמוך לא?) הבחורה הזו המשיכה להתקשר ולהשפיל את עצמה עד אין סוף..
מכירים את זה שאתם משכנעים את עצמכם שאם אין מענה לטלפון כנראה יש סיבה? אז זהו שלא,בתוך תוכם אתם יודעים שאם מסננים אתכם אין שום סיבה מוצדקת,נו קורה שאנחנו עסוקים לפעמים,וזה בסדר אבל שאתם מתקשרים מליון פעמים ולא חזורים אליכם כנראה שפשוט לא רוצים לדבר אתכם,כן זה פוגע אבל צריך לקבל את זה.
השאלה השנייה שנשאלת זה אם להשאר בקשר עם האקס? כבר דיברנו על זה בפוסט הקודם,אני חושבת שאם הקשר הוא הדדי זה יכול להיות נחמד כל עוד אתם מסתדרים..אבל ברגע שרק צד אחד שם..זו בעייה.
כמובן שיש פה קושי לשנות את הרגשות ולהבחין בצורה טובה בין ידידות לחברות שהייתה.
עצה שלי-אם אתם רוצים לדעת אם להשאר בקשר עם האקס תחשבו על זה קחו פסק זמן לאחר שנפרדתם ותראו מה אתם מרגישים,לפעמים אחרי שחולף זמן מה יותר קל להיות ידידים כי הרגש נמוג.
זה מצחיק לפעמים שנמצאים במערכות יחסים מתלוננים הרבה ובעיקר לא מעריכים את הצד השני,רק כשנפרדים מבינים שזה היה חסר,ומצטערים שלא השקענו יותר.
סבא שלי תמיד היה אומר שאם קשר אחד נגמר אחרי זה יבוא טוב יותר,אני בספק לגבי זה,נוכחתי להרגיש זאת לאחר שסבלתי במשך שנים במערכת יחסים עם גבר שחשב רק על עצמו ומעולם לא רצה משהו רציני איתי,פשוט נשאר שם כי זה היה לו נוח..
לא מזמן,ממש במקרה באחד הקניונים שהסתובבתי עם חברה נתקלתי בחבר לשעבר שלי מלפני 7 שנים שנפרדנו,ואז פתאום הבנתי כמה טוב היה לי שם..וחבל שסיימתי את זה,לא יודעת אם החבר שהכרתי אחרי זה הוא "העונש" שלי אני לא ממש מאמינה בזה,אני מאמינה שכל אחד עובר דברים מסויימים וככה הוא מתייחס לאנשים.
אני חושבת שאחד הדברים הפוגעים זה שמישהו מתייחס אלייך רע,אבל מספר לך בשיחה על מישהו אחר שאליו הוא מתייחס יפה,ואין סיכוי שיפספס שיחה אחת ממנו..בעוד ששיחות ממך הוא מסנן בכייף,ברור-נתת לו סיבות הוא יודע שתמשיכי להתקשר ולא משנה כמה הוא יפגע,יסנן,או יתייחס רע,זה פשוט הופך למובן מאליו מבחינתו.אולי אי פעם אם היא תחליט להכיר מישהו חדש,הוא ירגיש את מה שאני הרגשתי שפגשתי את האקס שלי בקניון..תחושה של פספוס ואכזבה..

אין תגובות: