2 באוקטובר 2010

מציאת אהבה חדשה באינטרנט

מציאת אהבה חדשה היא משימה לא קלה,אומרים שלכל סיר יש את המכסה שלו.אך קורה שהמכסה לא מתאים לנו גם כמה פעמים.
מרבית האנשים שאני מכירה מעדיפים להכיר פנים מול פנים,או דרך חברים אך יש גם יוצאי דופן שמוכנים לקחת "סיכון" ולהכיר גברים או נשים באינטרנט.
יש לקחת בחשבון שהיום יש הרבה סיכונים בהכרויות באינטרנט
יש הרבה מתחזים,אנשים ששמים תמונות של דוגמנים ומסתבר שהם ממש לא כאלה,אנשים שרושמים פרטים לא נכונים,סוטים ועוד כאלה אחרים.
כמובן שפה אנחנו צריכים לסמוך על האינטואיציות שלנו וכמובן לבצע כמה שיחות לפחות בטלפון או אפילו במצלמת אינטרנט או שיחת וידאו בסלולרי רק כדי לראות שאנחנו מדברים עם מי שהתכוונו לדבר.
כשאני אומרת הכרויות באינטרנט אני מדברת על אתרי הכרויות אתרים אליהם נרשמים,רווקים,גרושים,ואפילו נשואים כדי לחפש מערכות יחסים למטרות שונות החל מסטוצים,חברויות,ועד קשר רציני שכולל חתונה וילדים בעתיד.
אתרי הכרויות שנחשבים היום הם קופידון,JDATE,LOVE-ME,ZOOGY,ועוד רבים.
ישנם המון אתרי הכרויות בחינם ואפשרות ליצירת מנוי שמאפשר לנו לעשות דברים נוספים באתר בדרך כלל המחירים מאוד זולים ולמי שבאמת מעוניין להשקיע ולהכיר מישהו זה לא יעלה לו הרבה כסף.
ישנם אתרי הכרויות לדתיים,לאקדמיים,בקיצור לכל חתכי האוכלוסייה השונים אשר רוצים למצוא אהבה חדשה.
למי שלא ניסה אף פעם שווה לנסות אולי האחד שלכם הוא ביישן וחסר בטחון שמעולם לא יתחיל איתכם ברחוב? או בפאב?
אני מעולם לא נרשמתי לאתרי הכרויות וזאת כי תמיד הכרתי אנשים ביציאות עם חברות.
פעם היה נהוג שגבר שבחורה מוצאת חן בעיניו יתחיל איתה ויבקש ממנה את המספר,אני דווקא חושבת שחבל לפספס את האחד שלכם בגלל משחקים כאלה או אחרים,
אני מכירה בחורים שמאוד רוצים להתחיל עם בחורה שמוצאת חן בעיניהם אך הם מפחדים לעשות את הצעד כי הם ביישנים או חסרי בטחון..או שהם מפחדים להתקל בסירוב מהצד השני.
אני למשל אולי הייתי מפספסת את אחד האהבות שהיו לי אם הייתי מתביישת לגשת למישהו שמוצא חן בעיניי,וזה בכלל עניין של בטחון ואופי מי ייגש קודם כדי לדבר וזה לא משנה אם זה גבר או בחורה,אם מישהו מוצא חן בעיניכם גשו אליו,הדבר הכי גרוע שיקרה זה שהוא יסרב בנימוס,או שלא :)
לשם כך נוצרו אתרי הכרויות כלומר לאנשים שאולי קצת פחות מעיזים לגשת למישהו שמוצא חן בעיניהם ברחוב,או בכל מקום אחר,ואחד היתרונות של אתרי הכרויות שברוב המקרים תוכלו לבחור את האחד שלכם מבין מגוון גדול של אנשים.לפי תמונה,לפי אופי,תחביבים,גיל,מראה,כמישהו שלא הכי נראה טוב ניגש אלינו ברחוב קצת לא נעים לסרב לפעמים..

ההרשמה לאתרים כרוכה בכמה שלבים מאוד פשוטים והם כוללים מילוי הפרטים הבסייסים שלכם בהתחלה כמו מה אתם מחפשים בקשר,באיזה סטטוס אתם נמצאים,מה אתם לומדים יש לבחור אי-מייל וסיסמא על מנת לקבל מסרים ולהכנס שוב למערכת.
השלב הבא כרוך במילוי פרטים יותר חשובים כמו קצת על עצמכם מה אתם מחפשים,מהן תכונות האופי שאתם מחפשים אצל הצד השני,הוספת תמונה(לא חובה) אך קחו בחשבון שתמונה יכולה לעזור לכם ולאחרים לדעת עם מי מדברים עוד מההתחלה ולא ליצור מתח או חוסר אמון.אם אתם כותבים שאתם נראים טוב ולא מצרפים תמונה,האמון שלכם יהיה מוטל בספק מבחינת הגולשים.
בשלב הבא אתם יכולים להתחיל לחפש את ההתאמות שלכם לפי גיל,מיקום,תיאור,לשפר את נתוני הפרופיל שלכם,לשלוח מסרים,וכמובן לעשות מנוי כדי לשלוח וקבל הודעות מכל החברים באתר.
אז מה איתכם נרשמתם כבר?

אין תגובות: