29 בספטמבר 2010

חנות זולה לרכישת ציוד לחיות מחמד

אם יש לכם חיית מחמד חתול,כלב,או אפילו אוגרים ודגים אתם בטוח מוציאים הון תועפות על מזון לבעלי החיים וציוד במחיר זול.
אין ספק שיש תחרות גדולה בין חנויות לחיות מחמד והמחירים לא זולים.
אפשר לומר שחטיף לחתולים יותר יקר מחטיף שאנחנו קונים לעצמנו בסופר..אבל אין מה לעשות אנחנו רוצים לפנק את בעל החיים שלנו ורובינו רוצים לקנות את הכי טוב .

בשנה האחרונה התחלתי להאכיל חתולי חצר וכמובן כשמאכילים 30 חתולים זה כבר לא כמו אחד וההוצאות גדלות פי כמה לכן חשוב לעשות סקר שוק ולבדוק היכן המחירים הזולים ביותר.
כמובן שלא צריך להתפשר על האיכות,כאשר קונים מזון לחתולים חשוב לבדוק לגבי איכות הרכיבים ובמיוחד אם יש כמות מספקת של חלבונים וטאורין אשר חיוני לטיב הראייה של החתולים.
כיום אחרי שעשיתי בדיקות מקיפות בהרבה חנויות מצאתי את החנות הזולה ביותר עם השירות הטוב ביותר בחנות גג לחיות בהרצליה פיתוח.
עבור חתולי חצר אפשר למצוא מגוון רחב של שקי אוכל במחירים הכי טובים בשוק,מעדנים לחתולים,משחקים לחתולים,חטיפים,מתקני גירוד,כלי אוכל,ועוד דברים רבים וטובים במחירים לכל כיס.
למשל אם אתם רוצים להאכיל את החתולים בחצר בפחית של שימורים יש מזון שנקרא ריבוס שעולה רק 2.7 ש"ח מה שבסופר רגיל או חנות אחרת ראיתי במחיר של 4.99 ש"ח או יקר יותר ,כלומר פי 2 בחנויות אחרות !
מעדן שזיר למשל שחתולת הבית שלי אוכלת בכמויות בחנות ג'ונגל בקניון רננים עולה 6.99 ש"ח ובחנות גג לחיות .4.50 ש"ח..שק גרגירים לחתולי חצר הכי זול עולה בדרך כלל 170 ש"ח לכמות של 17-18 ק"ג ובחנות גג לחיות אפשר להשיג שק בוני-קט במחיר 99 ש"ח ל-17 ק"ג..הבדל משמעותי במיוחד למי שקונה באופן קבוע כל חודש ההוצאות מצטברות .
המון אנשים אוהבים חתולים ודואגים להם לעיתים אנחנו נכנסים לבעיות כלכליות ומרוב שאנחנו רוצים לעזור  אנחנו קונים ללא הגבלה.לכן חשוב לתכנן את ההוצאות כדי שנוכל להמשיך להיות שם עבור החתולים.
אז אם אתם מחפשים חנות זולה לרכישת ציוד לבעלי חיים גשו לחנות גג לחיות בהרצליה .
כמובן שלמרבית האזורים יש משלוחים חינם ברכישה מעל 100 ש"ח.

אין תגובות: