18 באוקטובר 2010

רצח אופנתי

הידעתם שמליוני בעלי חיים בסין נשחטים בעודם חיים? חתולים,כלבים,ארנבים,שועלים,מינקים,דובים,ועוד רבים נשחטים מדיי יום בברוטליות רבה ע"י הסינים למען תעשיית הפרוות!
זהו רצח למען האופנה כל תצוגות האופנה,מעילי פרווה,תיקי פרווה,הנשים אשר משתמשות בפריטים אופנתיים אלה לא יודעות שהן לובשות פריטים מגואלים בדם !
בעלי החיים בסין גודלים בחוות גידול ללא תנאים ובשלב הסופי הן מובאות בכלובים צפופים מעוכות אחת על השניה למפעלים בהן שוחטים אותם באכזריות ופרוותם מושלת מהם בעודם חיים !
גם מדינת ישראל כמו מדינות רבות שותפה לתעשיית הפרוות בכך שהיא מייבאת פריטי אופנה אשר נעשו מפרוותם של חיות.
לא רק פריטי לבוש ואופנה אלא גם בובות בחנויות של צעצועים שעשויות פרווה אמיתית ! הילדים שלכם מקבלים צעצוע שעבורו נרצחו בעלי חיים בעודם חיים. פשוט כך אכזרי ומיותר,למה לרצוח לשם אופנה או הנאה? אפשר ללבוש פרווה סינטטית ולא אמיתית,אפשר למצוא כל כך הרבה מעילים שלא הוכנו מפרווה
באתר Ptroa ישנה עצומה נגד תעשיית הפרוות בסין,עלייה חתמו מליוני אנשים בישראל ובעולם על מנת למנוע את הטבח האכזרי בסין !
נא חיתמו על העצומה ומינעו את רצח החתול או הכלב הבא .
זכרו שלבישת פרוות הופכת אתכם לשותפים לרצח.חשבו על זה.

בישראל הוקמה לאחרונה מחתרת הפרווה שנועדה למנוע ייבוא פרוות מכל סוג שהו למדינת ישראל וכמובן להעביר את החוק בכנסת,הקריאה האחרונה נדחתה בשל התנגדות שר הדתות מרגי לאחר שבדצמבר 2009 החוק כבר עבר קריאה ראשונה ע"י רונית תירוש. החרדים התנגדו לחוק הפרוות כי הם משתמשים בשטריימלים ככובע לראשם ! ואולי אם הם ידעו שעל הראש יש להם חורפנים מתים או ארנבונים שנרצחו בדם חם הם יחזרו בהם.
כל כך הזוי שהחרדים מאמינים באלוהים ושומרים שבת,אך תומכים ברצח בעלי חיים למען האופנה..
לאלה שעוד חושבים לקנות מעיל פרווה אופנתי מחנויות כמו רנואר,קסטרו,או חנויות מעצבים למיניהן ראו תמונה אחת כזו של דובי שנתלשו עיניו לפני הרצח האכזר כדי שלא יוכל לראות את הסינים ניגשים אליו באכזריות ותולשים את פרוותו בעודו חי.
יש עוד המון תמונות (קשות מאוד לצפייה)
אך לטמון את הראש באדמה לא הופך את המשתמשים בפרוות לחפים מפשע.
איזה חיה הייתה בתמונה הזו לפני הרצח האכזרי?? חתול? כלב?דוב? שאלה טובה לאחר רצח כזה אכזר כבר באמת קשה לזהות..כואב הלב
ניסויים בבעלי חיים למטרות רווח כספי ודוקטורט,רצח בעלי חיים למען רווח בענף האופנה,לאן הגענו?

מחתרת הפרווה עושה הכל כדי למנוע את ייבוא הפרוות,וליידע את הציבור הישראלי בתעשיית הפרוות ,וזאת בפרסומים רבים ברחובות,הדפסת חולצות עם הלוגו של תעשיית הפרוות,הגברת מודעות הסביבה לשמירה והגנת זכויות בעלי החיים בארץ ובעולם בכלל.
אולי אם ישראל תהיה הראשונה שתהיה נגד תעשיית הפרוות מדינות רבות יקחו ממנה דוגמא ויפסיקו להשתמש בפרוות.

ברידג'ט בארדו השחקנית המצליחה מצרפת גרמה לאליעזר פואד שר התמ"ת להסיר את התנגדותו לאיסור הפרוות ,ועכשיו הוא תומך בחוק לאחר שמדינות כמו דנמרק וקנדה שעוסקות בתעשיית הפרוות התנגדו להפסיק את השימוש בפרוות כי זה יפגע ברווחים שלהם.
כל הכבוד לברידג'ט בארדו! התפרסמה הכתבה בעיתון הארץ.

הרבה סלבס כמו סער שנפיין,רננה רז נרתמו למאבק בתעשיית הפרוות ולובשים את חולצות מחתרת הפרוות.
אנא הביעו תמיכתם במאבק ! החיים שלהם בידיים שלכם אפשר להציל מליוני בעלי חיים בעולם בכזו קלות..
הדפיסו את לוגו מחתרת הפרווה על החולצה שלכם..בטוח שעוד תתקלו בלוגו הזה במיוחד ברחובות העיר..ואז תיזכרו מדוע הוא שם..
מהיום-אומרים לא לפרוות-תנו לחיות לחיות !

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

לא מאמין איזה מגעילים! אני מגלה פה דברים חדשים ואפילו שאני אוהב בעלי חיים מאוד לא היה לי מושג שזה מה שקורה,חתמתי על העצומה!!

שרית אמר/ה...

כואב הלב! טוב את די צודקת אם כולם יגעלו ויפחדו לראות תמונות אף אחד לא יעזור לבעלי החיים שאין מי שידבר עבורם..מזל שיש אנשים טובים כמוך שאכפת להם מאחרים.את מקסימה!