24 בספטמבר 2010

iPhone 4- כבר כאן !

עד שהגיע אייפון 3GS לקח המון זמן בגלל האיסור של משרד התקשורת לייבא אייפונים בצורה רשמית. לאחר כל האישורים אייפון כבר כאן לפחות שנה בחברות הסלולריות:אורנג',פלאפון,וסלקום.
אין ספק שהמחירים מטורפים וגבוהים לעומת המחירים בחנויות כמו איביי בחו"ל או משווקים פרללים כמו Go-Mobile ,וכל האחרים אשר מציעים את אותו מכשיר ללא התחייבות לכמה שנים ובמחיר זול יותר.
ייתכן שאת אייפון 4 החדש שכעת הכגיע לדוכני המכירה של חברות הסלולר הייתם יכולים לקנות מזמן אצל משווק פרללי במחירים יותר זולים..
כיום אפשר לקנות מכשיר סלולרי אצל משווק פרללי ולקבל זיכוי\מסלול לבקשתכם בהצגת חשבונית קנייה.
כמובן שיהיו תמיד את הלקוחות שיעדיפו לקנות אצל משווק מורשה וזאת כדי להיות קרוב יותר למרכזי השירות אשר נמצאים בפרישה רחבה בישראל לעומת חנות בודדת שנמצאת במקום אחד..וכמובן אם אי פעם החנות תיסגר לא נוכל לדאוג לאחריות המכשיר.
אחת הבעיות עם אייפון ידועה וזוהי בעיית השירות והאחריות בישראל.
כשאייפון 3GS הגיע לישראל רציתי לרכוש,אך כשנאמר לי שבמידה והמכשיר מתקלקל שולחים לחו"ל ועלויות התיקון גבוהות במיוחד החלטתי לוותר ולהישאר עם הטלפון שלי.
השבוע אייפון 4G הגיע לישראל בנפח 16GB או 32GB בצבע שחור בלבד כרגע לפחות..
כמובן שהמחירים שוב מטורפים! ואם תרצו אייפון4 המינימום שתשלמו הוא 299 ש"ח לחודש לחבילה של 250 דקות,250SMS וחבילת גלישה של 10GB. וזאת עוד ללא תשלום במזומן על אחזקת מכשיר -תלוי בנפח .
כלומר בסופו של דבר תשלמו בין 4200-5000 ש"ח על אייפון 4 חדש.
אני לא ממש התלהבתי מאייפון 4 למרות שהמראה שלו סקסי ונחמד וקצת שברו את העיצוב שלו בזה שעשו אותו מרובע ולא עגול..
היו שמועות על זה שיש בעיות קליטה באייפון 4G בעיתונים ובלוגים בארצות הברית ושבעצם הגוף שלו הוא האנטנה ולכן כשנוגעים במכשיר איכות הקליטה יורדת שזה קצת מוזר ובאמת מבאס לשלם עבור מכשיר אלפי שקלים ולא להנות מהדבר הבסיסי שצריך בסלולרי-קליטה.
אני מכירה אנשים שקונים מכשירים סלולרים רק בגלל הגאדג'אטים שמובנים בהם או אפליקציות להורדה,מערכות הפעלה כמו אנדרואיד אשר מתכנתים בונים עבורם אפילקציות..והם שוכחים שהטלפון לפני הכל-נועד לשיחות וקליטה זה דבר מספר 1 לפני שרוכשים מכשיר.

אז מה בכלל ההבדלים בין אייפון 3GS לבין אייפון 4G?
קצב גלישה עד 7.2Mb
מסך מסך "Retina" ברזולוציה גבוהה 960X640 ,כמובן שגם פה המסך עובד בטכנולוגיית מולטי טאץ' צביטה וסיבוב,זום וכו.

לעומת 480X320 באייפון 3GS ואין ספק שזה הבדל משמעותי במיוחד למי שרואה סרטונים ומוזיקה
מצלמב 5 מגה פיקסלים עם פלאש LED פוקוס אוטומטי ומצלמה קדמית באיכות VGA ליצירת שיחות וידאו באיכות גבוהה מאוד HD -שיפור נוסף וחשוב מאוד לעומת צילום VGA של סטילס בדגם 3GS .
לעומת מצלמת 3 מגה פיקסל ללא מצלמה קדמית-וללא אפשרות לשיחות וידאו.

אין ספק שאייפון 4 יהיה גאדג'אט השנה במיוחד שנחת עכשיו בחגים-זמן טוב לרכוש אייפון למי שאתם אוהבים. סך הכל מכשיר טוב מבית Apple. ובהבדלים משמעותיים בעיקר באיכות המצלמה ותוספת של שיחות וידאו שלא היו עד כה במכשירי אייפון..
ומתי אייפון 4GS יגיע? כנראה בקרוב :)

 


אין תגובות: