25 בספטמבר 2010

גלידת יוגורט- לא רק טעימה

אין ספק שגלידה זה מאכל אהוב כמעט על כל אחד החל מילדים קטנים ועד מבוגרים.
גלידה היא הקינוח הכי טעים שאפשר לפנק את עצמנו אחרי ארוחה טובה או סתם כבילוי עם בת הזוג או חברים בשעות השקיעה..
יש גלידריות בשפע בכל מקום והמון סוגים של גלידות וטעמים שקשה לספור.
כמובן שיש גלידריות כמו אלדו למשל שהן אחד המפורסמות או גלידת מונטנה שידועה עוד מימי אסקימו לימון בנמל ת"א .

גם בגלידות יש עניין של טעמים ומבחר וכמובן שזה מתקשר ישירות למחירים.ככל שהגלידרייה יותר איכותית  ובעלת מגוון עשיר של טעמים כך המחירים יותר יקרים.
כיום ישנן גלידריות שהפכו למעין בתי קפה ויש מקומות ישיבה וכך עם הגלידה אפשר להזמין גם קפה או עוגה(למי שממש רוצה להיות דובון )
אחת הבעיות בגלידות זה החסרון הבריאותי כלומר גלידות הן כמו ממתק לכל דבר ומכילות המוני צבעי מאכל,חומרים משמרים,וכמויות ענקיות של סוכר..
אחד הדברים הנוספים בגלידות הוא לקטוז(סוכר החלב) והחלב עצמו אשר להרבה מן האנשים עלול לגרום לכאבי בטן,קשיי עיכול,ורגישות יתר בקיבה.
הפתרון לכך הוא גלידת יוגורט זה הטרנד החדש בעולם הגלידות ובכל פינה כיום ניתן לקנות גלידת יוגורט עם תוספות על בסיס יוגורט ולא על בסיס חלב מה שנותן לקיבה אפשרות לעכל את הרכיבים ביתר קלות וגם להנות מגלידה בריאה בעלת ערכים תזונתיים בריאים ולא משמינים.
מה שמחליף את הסוכר בגלידת יוגורט הוא בדרך כלל הפרוקטוז-סוכר הפירות שרובינו אינם מכירים הוא מתפרק ביתר קלות בגוף ומשמש מאגריי אנרגייה ATP שחיוניים לבניית חלבונים בגופינו.
ביוגורט יש יותר חלבונים מאשר בגלידה רגילה בין 4-6 גרם חלבון ב-100 מ"ל ,ומהווה מקור עשיר לסידן שאחראי על חוזק העצמות ומניעת אוסטופורוזיס בגיל מבוגר יותר.
יוגורט ידוע כעשיר בחיידקים פרוביוטיים כמו איסידופילוס,ביפידום,שיש כיום כמעט בכל מעדן יוגורט שאנחנו לוקחים מהמדף בסופר והם חיידקים טובים אשר מאזנים את פלורת המעי ושומרים על PH חומצי תקין בקיבה.
אחת החנויות או הגלידריות המוכרות בתחום גלידות היוגורט הוא גלידריית YOGO  שמספקת ללקוחותיה גלידת יוגורט איכותית בעלת רכיבים טבעיים בלבד ,דלי שומן,ובכל זאת נותנים לנו להנות מגלידה עם תוספות טעימות ועשירות (וגם בריאות) כמו רימונים,גרנולה,קיווי,בננה,פסיפלורה,תות ,ולמי שרוצה פינוק נוסף יכול לבקש גם שוקולד,בראוניס,קוקוס,אגוזים,בוטנים ועוד..
למי שרוצה מעדן בריאות גם אפשר להשיג ברשת yogo ואפשר להכין מחלב בקר,חלב עזים,באפולו,ואפילו אורגני או כבשים,ככה למי שיש בעיות עיכול יותר להנות מגלידה וגם לא להרגיש רע לאחר מכן.
אם בא לכם סתם שייק בריא וקליל תוכלו לבקש שייק פירות טבעי לפי בחירה.
המחירים נעים בין 25-60 שקלים לגביע של גלידת יוגורט (ממה שאני זוכרת) אבל תקבלו כמות מכובדת ועשירה ברכיבים,וגם תשמרו על גזרה חטובה.
כמובן שגלידת יוגורט מקבלים בכוס ולא בגביע מלא סוכר,מה שגם חוסך לנו בקלוריות וגם אנחנו יכולים לפנק את עצמנו בפינוקים ותוספות אחרות

אז מי בא איתי לגלידה?

אין תגובות: