4 ביוני 2010

מה לעשות שהגברים רואים מונדיאל -טיפים לבנות הזוג

בחדשות הבוקר ורדה רזיאל זקונט אמרה שבזמן שידורי חודש המונדיאל אחוזי הגירושים גדלים,לא פלא כאשר בעלך או החבר שלך יושב כל היום מול הטלווזיה באנשים שבסך הכל בועטים בכדור מה ההתלהבות?
טוב גברים אוהבים כדורגל אין מה לעשות,אם הגבר שלך רק רואה מונדיאל אחת לכמה שנים אז תהיי סבלנית במשך חודש לא יקרה כלום,הבעייה עם הגברים שרואים כל שני וחמישי משחקי כדורגל ולא יכולים להיגמל מזה ממש כמו סיגריות,אך הנה כמה רעיונות לבנות כדי להעביר את החודש הזה בשלום ללא גירושין למי שנשוי או ללא פרידות מיותרות,קחו הכל בפרופרורציות.

חלק מהמשחקים ישודרו גם ביום שישי את מבואסת כי זה היום היחידי שיש לכם להיות ביחד לאחר כל השבוע הקשה שעבדתם,אם את אוהבת אותו תשחררי תני לחבר לראות את המשחקים ואולי אפילו תעשו מזה חוויה רומנטית-שבו ביחד על הספה עם פופקורן מול הפלזמה או המסך ותראו את המונדיאל מחובקים,תנסי להתחבר ולהבין מה כ"כ מרגש בלראות כדורגל? אני דווקא הצלחתי לאהוב קצת משחקי כדורגל ואפילו ביקשתי מבן הזוג שלי שיסביר לי מה זה פנדלים או כרטיס אדום כדי להיכנס יותר לעניינים.
אם אינך יכולה בשום פנים ואופן לראות כדורגל פשוט תעשי דברים שלא הספקת לעשות .

צאי עם חברה לסרט-החברה הכי טובה שלך מקטרת כבר חודשים שאת לא מקדישה לה זמן,עכשיו כאשר בן זוגך שקוע במשחק זה הזמן לבלות מבלי שזה יפריע לו,עדיף לך לצאת מאשר לשבת בבית ולקטר שלא מתייחסים אלייך.

ביקור משפחתי-בטוח שהרבה זמן לא ראית את המשפחה שלך ומאז שהתחתנתם או עברתם לגור ביחד לא נפגשתם זה הזמן לקחת את הרכב ולנסוע לכוס קפה אצל המשפחה.

זמן לעצמך- אין כמו זמן להיות לבד ולעשות משהו מאזן לגוף והנפש,אפשר אפילו לצאת להליכה בערב כשנעים (אלו שעות המשחקים בדרך כלל) ,אפשר לקבוע לקוסמטיקאית או איזה יום כייף של שופניג ולחזור מאוחר בלילה-אין כמו בזבוזים בקניון !

קחי חופשה-יש לך חודש שלם לעצמך קחי חופש מהעבודה וטוסי לאנשהו,זה יעשה רק טוב למערכת היחסים ביניכם,אומרים שלהיות צמודים 24 שעות לא תמיד טוב וכדאי לקחת כל אחד גם זמן לעצמו מידיי פעם,אפשר לטוס ליוון או קלאב בטורקיה,וכמובן אילת שהיא האופציה הנגישה יותר.

יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות רק צריך להיות יצירתיים..העיקר שבסוף משחקי המונדיאל תהיו עדיין ביחד מאושרים..


אין תגובות: