29 במאי 2010

לימודי נטורופתיה במכללת מירב


לקח לי הרבה זמן להחליט היכן ללמוד ומה ללמוד,כאשר בחרתי בלימודי רפואה נטורופתית התחלתי ללכת לפגישות ייעוץ בכמה מכללות: רידמן,מכללת מהות,מדיסין,לא הרגשתי שאני מתחברת לאף אחד מהמקומות הללו. לבסוף קיבלתי הזמנה ליום הפתוח של מירב והחלטתי לנסות.
כשהגעתי לקמפוס הדבר הראשון שקסם לי הוא האווירה הפסטולית והרגועה,הקמפוס אמנם נמצא ממש קרוב לכביש בגבול רמת השרון,ונקרא קמפוס הכפר הירוק,התחושה היא כמו של קיבוץ יש טווסים,תרנגולות,וחיות שמסתובבות טבעי ממש כמו בספארי,האווירה היא הרמונית ושלווה ,דבר שלא היה בשום קמפוס אחר שהייתי.
לאחר פגישת ייעוץ עם רחלי מנהלת השלוחה החלטתי שזהו -אני נרשמת ,המקום יפה,הצוות אכפתי ודואג האווירה מאוד מחבקת ומשפחתית ולא מרגישים את הלחץ של הלימודים כמו במקומות אחרים,כי סךה כל מקצועות הלימוד הם לא מנהל עסקים או פסיכולוגיה אלא דברים הקשורים לרפואה משלימה בלבד,כך שאפשר ללמוד ולהירגע בו זמנית.
אני בחרתי ללמוד 4 שנים נטורופתיה העוסקת בריפוי הפנימי ואיזון הבריאות באמצעות דברים טבעיים בלבד כמו צמחי מרפא,שיטות ריפוי ורגיעה כמו מדיטציה,דמיון מודרך,שיאצו ,תזונה ועוד..
מטרת הקורס הוא כמובן להיות בסופו של דבר נטורופת שעוסק בייעוץ תזונתי ,תוספי מזון,עבודה עם צוות רפואי ,התמחות (סטאג') בכל שנת לימודים,וכל זה כולל ,3000 שעות לימוד.
מירב עובדת עם מכבי טבע אשר בסיום הלימודים תעניק עבודה למי שסיים את הלימודים בהצלחה

להרשמה וקביעת פגישת ייעוץ קבעו עם שרית

הנה כמה תמונות מקמפוס "מירב" להתרשמות:

אין תגובות: