30 במאי 2010

מבצע עיקור וסירוס מוזל SOS חיות


מליוני חתולים חיים ברחובות ולא בחרו בכך,הם חיים חיי סבל,אוכלים מהאשפה ,מתייבשים מצמא ורבים מהם מתים כתוצאה מחוסר טיפול וטרינרי ותזונה ראויה.
עיקור וסירוס חתולים ימנע את התרבות החתולים .
בעבר מחירי הניתוחים היו מאוד יקרים ולא היה סבסוד ,כיום המודעות לחשיבות החתולים גדלה והעיריות הגדולות כמו תל-אביב ,הרצלייה,פתח תקווה ועוד רבים וטובים עושים מבצעי עיקור וסירוס על חשבונם רק כדי שהציבור ישתף פעולה ויביא את החתולים.
עמותת S.O.S חיות פירסמה מודעה על מבצע עיקורים וסירוסים מוזלים הכוללים לכידה הומנית של החתולים,הבאתם לעיקור או סירוס ,טיפול ואשפוז רפואי במידת הצורך,וכמובן החזרת החתולים למקום ממנו הם נלקחו.
חשוב מאוד לעשות עיקור וסירוס עם עמותה מוכרת ולוכד שאפשר לסמוך עליו כדי לשמור על בטחון החתולים
כל זה עולה בסך הכל 130 ש"ח ! זה מחיר מאוד זול,אם כל אחד יתרום את הסכום הזה לחתול אחד מליוני חתולים יהיו מאושרים יותר כי לא ילחמו אחת בשני ברחובות

למה חשוב לעקר,לסרס חתולים?

  • העיקור מוריד את רמת ההורמונים אצל החתולים
  • העיקור מונע מחלות בעיקר סרטן אצל החתולות ברחם-לאחר הוצאותו
  • משפר את איכות חיי החתולים
  • מונע את תקופות היללות והייחום
  • מניעת התרבות החתולים והמלטת גורים נוספים שיסבלו
  • שמירה על איכות הסביבה-חתולים שומרים עלינו בסביבתנו מפני מזיקים כמו חולדות,עכברושים,נחשים,מקקים,לכן זכרו שהחתולים מגינים עלינו מפני מזיקים ולא מזיקים לנו! אלא להפך
אנשים טובים אשר מאכילים חתולים בתחנות אשר הקימו למטרת האכלה יהיה להם קל יותר לאסוף את החתולים על מנת לשלוח אותם לעיקור וסירוס ויקבלו את החתולים בחזרה לאחר הניתוח וטיפול וטרינרי שבטוח רובם לא קיבלו במשך כל חייהם.
כמובן שמדובר גם על חתולי הבית שלכם ולא רק חתולי הרחוב.

אני מאכילה חתולים באופן קבוע כבר יותר משנה,יש לי תחנת האכלה לחתולי רחוב ממש בחצר הבית שלי יש יותר מ-15 חתולים שבאים שותים ואוכלים-מחפשים פינה בטוחה לישון בלילה ולצבור כוחות ליום לאחר מכן.
אך הבנתי שזה לא מספיק,בתור מאכילת חתולים הבנתי שאם אני דואגת אני צריכה לעשות זאת עד הסוף,ולא רק אני -אלא כל מי שאוהב ומטפל בחתולים.
כואב לי לראות חתולים שרבים על האוכל בתחנה ,או תוקפים אחד את השני כי יש נקבה בשטח,חשוב לעקר ולסרס בנוסף כדי שיחייו חיים בריאים,שלווים,ומלאים בהרמוניה,ממש כמו בבית מחסה "גירגורים" שם חיים יותר מ-800 חתולים וכם כלבים ! בשלווה ובנחת ללא מריבות,כן כי כולם מעוקרים ומסורסים ויש להם את כל התנאים שהם זקוקים להם .
גם אם אני יעקר את החתולים בחצר שלי יד עוד המון חתולים שמחכים שידאגו להם,יש עוד חתולים שאני מאכילה במרכז ביישוב שבו אני גרה,וקשה לממן את כולם :( כן,לימודים,רכב,יש הרבה הוצאות ומליוני חתולים

אני פונה אליכם: אם מישהו יכול ורוצה לתרום 130 ש"ח -אני אדאג שיאספו את החתול ממקום הימצאו (יחזירו אותו לאחר העיקור\סירוס)
פתחו את לבכם לעזרה לזולת ותראו איך ההרגשה לעזור לאחרים ולא רק לעצמכם..

אפשר להעביר את הכסף אליי 0549200635-או ליצור קשר עם SOS חיות  במייל - cats@sospets.co.il

או בטלפון של העמותה 03-7441010 0542097222

זכרו,בשבילכם זה הוצאה אחת ,תרומה שחשובה לייקום ושלום החתולים.בשביל החתולים זה סיכוי לחיים חדשים

תודה מכל הלב  

עדי
 

אין תגובות: