29 במאי 2010

קניית מזון לחתולים איפה הכי כדאי לקנות?

זו באמת שאלה טובה,מזון לחתולים ובכלל לבעלי חיים עולה בהרבה יותר מהמזון שלנו.אם למשל חטיף במבה שלנו עולה 3 שקלים חטיף לחתול יעלה 15 או אפילו 20 ש"ח.
בעלי החנויות לחיות המחמד מנצלים את האהבה שלנו לבעלי החיים ומפריזים במחירים.נכון שלא חובה לקנות חטיפים או שימורים,אבל מי שיש  לו כלב או חתול יודע שבסופו של דבר אי אפשר להתחמק מזה ואחרי שמתחילים וקונים זה ממכר -גם לנו וגם לחתול :)
בדרך כלל החנויות בקניון הן הכי יקרות, חנויות כדוגמת ג'ונגל למשל,אולי מעוצבות יפה עם המון משחקים לחתולים,אוכל מכל הסוגים,חטיפים משטחי גירוד..אבל המחירים יקרים מאוד.לעיתים זה עניין של נוחות לעצור בקניון שיש בו חנייה בשפע,אנחנו רואים את המוצרים מול העינים וישר לוקחים אותם לרכב ונוסעים הביתה.
כשאימצתי מהרחוב את מילקי החתולה שלי הייתי קונה ברשת ג'ונגל בדרך ואפילו היה לי כרטיס מועדון שמקנה לי הנחה של 5%,חשבתי שאין יותר זול מזה.
לאחר בדיקה שעשיתי הבנתי שחנויות ברחוב הן בהרבה יותר זולות כי השכירות שהן משלמות פחותה ויש להן מגוון לא פחות רחב,ומחירים שווים לכל נפש.
נכון שזה פחות נוח בעיר למצוא חנייה,אבל אם אתם מתכוונים לחפש חנות קבועה כדאי שתהיה נגישה וזולה.יש המון חנויות וצריך רק לחפש,כדאי להתייעץ עם אנשים שיש להם חנות והם מרוצים ממנה,כמובן שחשוב שיהיה שירות טוב ומקצועי שיעזור לכם להתאים לבעל החיים שלכם את האוכל שמתאים לו,יש המון סוגים של אוכל,חברות,מותגים,וכמובן מחירים.
בהתחלה הייתי קונה שקי גרגירים יקרים של חברת "רויאל קיינן" ,"פורינה",שק של 3 ק"ג עולה בסביבות 120 ש"ח די מטורף לא?
כאשר התחלתי להאכיל את חתולי הרחוב הבנתי שאם אני אקנה שקים במחיר כזה אני אפשוט את הרגל די מהר,ולאחר כמה בירורים נאמר לי שיש שקים מיוחדים לחתולי רחוב במחירים זולים מאוד,למשל שק 20 ק"ג עולה 130 ש"ח בחישוב פשוט-שק 3 ק"ג של חברה "טובה"  עולה כמו שק של 20 ק"ג..פי 7 בכמות..
מסתבר שהחתולה שלי אוהבת את הגרגירים הזולים דווקא ולא את החברות היותר יקרות ומאז שאני קונה שקים גדולים אני חוסכת הרבה במחיר.
אם אתם נותנים פחיות שימורים תדעו שהכמויות הגדולות של 400 גרם הן הכי זולות ואפשר להשיג מגשים של 12 יחידות לחתולי רחוב בסביבות 60 ש"ח.
גם באינטרנט יש חנויות של חיות מחמד,רק שפה יש חסרון מובהק אנחנו לא רואים מה אנחנו קונים..שלא תחשבו שלא ניסיתי ,אבל רוב הדברים שהזמנתי הגיעו בצורת מוצר אחר ,וטעמי שימורים בכלל לא היו קרובים למה שהזמנתי באינטרנט.המשלוחים היו מגיעים באיחור ,וכמובן שיש תוספת של משלוח למקום שבו אני גרה.

מבחינתי בכל הסקר שעשיתי בתחום חנויות לחיות הבנתי שהכי משתלם לקנות בחנויות ברחוב,הן נמצאות בכל מקום,בדרך כלל זולות יותר,אין עלות משלוח,אפשר לבחור את מה שרוצים בכייף ובהנאה. ובדרך כלל בעלי החנויות ברחובות הם פרטיים לכן אם תתעקשו מעט, או שתקנו כמות סבירה מדיי חודש אולי תקבלו הנחה קבועה.

בהצלחה!

אין תגובות: