31 במאי 2010

בית חולים לחיות מחמד-וטרינר תורן

כאשר אנחנו לא מרגישים טוב אנחנו הולכים למיון או קופת חולים על מנת להיבדק.
מליוני חתולים פצועים,חולים,במצבים קשים מאוד ברחוב אינם יכולים לגשת להיבדק כאשר הם אינם חשים בטוב,ולעיתים הם מתים בייסורים רבים.
לחיות המחמד שאימצנו לנו בביתינו הפרטי או לחתולים שמאכילים ודואגים להם יש קצת יותר מזל ואפשר לקחת אותם לטיפול וטרינרי במגוון מרפאות ברחבי הארץ.
מקום מאוד מומלץ בפתח תקווה הוא "וטרינר תורן" בית חולים המיועד רק לבעלי חיים,ממעבר ליד המבנה אי אפשר לנחש שזהו בית חולים מבחוץ ממבט צדדי מכביש ז'בוטינסקי נראה מבנה נטוש וישן,אך כשנכנסים פנימה ועולים במעלה המדרגות נתקלים במקום חם –אמנם קטן ,אך צוות מקסים שנותן לכם להרגיש כאילו שאתם מטופלים.
כשבאתי לשם לעיקור החתולה שלי הייתי מאוד לחוצה כי פחדתי מהניתוח,הצוות הרגיע אותי והסביר לי מה הולך להיות ומה צריך לעשות לאחר הניתוח.
המקום משמש ממש כמו מיון לבעלי חיים,מגיעים לשם חתולים,כלבים,ועוד חיות מחמד אשר נפצעו או חלו בדרך זו או אחרת.
בית חולים וטרינר תורן פתוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ואם בעל החיים שלכם אינו חש בטוב זה המקום.
מדהים עד כמה ליבם של אנשים יכול להיות חם ואכפתי ובית החולים הזה בהרבה יותר טוב מבתי החולים לאנשים שאני הייתי בהם,והייתי מוכנה להחליף עם החיות כדי לקבל כזה יחס :)
בבית החולים הוטרינרי עושים את כל סוגי הניתוחים,אשפוזים,עיקורים סירוסים..
אפשר לבוא ללא תיאום תור מראש ,רק קחו בחשבון שאם יש מקרה חירום אז תחכו קצת בתור..
אני יכולה לספר לכם שכמו שכייף להיות ולראות איך מצילים את בעלי החיים שם ישנם מראות אחרים מאוד קשים כאשר נמסר למישהו שבעל החיים שלו מאוד חולה ולא ישרוד,או כאשר מגיע חתול במצב קשה ונאלצים לעשות לו המתת חסד, מראות קשים מאוד לעיכול..
אפשר לעשות מנוי ולקבל הנחות על בדיקות וטיפולים שוטפים וגם על עיקור וסירוס חתולים או כלבים.


ברשת וטרינר תורן יש צוות מקצועי שמנוהל ע"י ד"ר אמיר זאבי וד"ר זיו שטיפמן ,וישנם קופות חולים ברחבי הארץ אשר נועדו לטיפולים או בדיקות ,רשת המרפאות של וטרינר תורן: תל אביב,אורנית,שערי תקווה,אריאל, אשר עושות כמעט הכל חוץ מפעולות ניתוחיות וזה כולל חיסונים לכלבים וחתולים,מתן תרופות,ועזרה ראשונה במידת הצורך.


אני ממליצה בחום על וטרינר תורן כבית החולים לחיית המחמד שלכם,ומאחלת שלא נצטרך וזה נהיה בריאים !
חתול מאושפז בבית חולים וטרינר תורן





אין תגובות: