30 במאי 2010

בניית אתר אינטרנט בעצמך

Live-City היא חברה לבניית אתרים.לאחרונה חיפשתי מקום בו אוכל לבנות את אתר האינטרנט שלי מקום שכולל שרת ,אחסון,וכמובן כלי לניהול האתר -חשוב שיהיה ממשק ידידותי ופשוט לתפעול.
יש לציין שעד לא מזמן בניית אתר אינטרנט בצעמי לא הייתה נראית אפשרית,המחירים נראו לי יקרים  והחלטתי לוותר.
עד שהמליצו לי על חברת Live CIty ,לאחר שנכנסתי לאתר שלהם ראיתי שיש 30 יום נסיון והחלטתי לנסות.בחרתי דומיין לאתר שלי ,נרשמתי לאתר והתחלתי לבנות אתר ממש מהר,תחילה בוחרים תבנית עיצוב שהיא הרקע לאתר שלכם,יש מגוון נושאים של רקעים: בעלי חיים,אומנות,בידור,הכרויות,מחשבים,היי טק,ועוד הרבה.
אפשרויות העריכה הן רבות,ניתן לשנות כותרת,להעלות קבצי פלאש,להעלות סרטונים מיו-טיוב,תמונות,טבלאות,כתבות...
יש את כלי הגאדג'אט שהוא מאוד נחמד ומאפשר לבנות דברים אשר נותנים עיצוב ממש מדהים לאתר,אם זה סקרים ,תבניות עיצוב מיוחדות,אלבוי תמונות,פורום ועוד פונקציות נחמדות שמוסיפות לאתר תוכן לגולשים.
אם אתם רוצים תנועה של גולשים כדאי מאוד להעלות את האתר אחרי שיש לכם מספיק תוכן איכותי,ועל מנת שלא יעתיקו מכם את התוכן לפני שגוגל סרק אתכם.
האתר צריך להראות מושך ויזואלית,עם תמונות צבעוניות,טקסטים איכותיים,ולא מועתקים,יש לזכור שהעתקת תוכן לא תעזור לכם לקדם את האתר במנועי החיפוש ,וגוגל תדע לזהות שיש תוכן כפול שהועתק.
מה שטוב בפתיחת אתר בחברת Live City הוא האפשרות לרכוש חבילת קידום אתרים במחיר מוזל למי שפותח אתר,או לקדם בעצמכם,אני חייבת להודות שבתור הנסיון הראשון שלי הגעתי למקום ראשון בגוגל תוך שבוע אחד בלבד,אמנם זה תלוי במילות המפתח שאתם בוחרים יש כאלה שיש להן חיפושים רבים ויש כאלה שפחות אבל אנשים עדיין מחפשים אותן. אני ממליצה להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל לי זה מאוד עזר.
מעבר לזה יש בממשק סרטוני הדרכה מאוד ברורים אשר מציגים שלב אחר שלב כיצד להכניס ולעצב באתר שלכם פי'צרים נוספים,לדוגמא איך ליצור עוגן בדף ,איך לעצב עמודים,ואפילו איך להכניס את מפת האתר שלכם לממשק גוגל webmaster (כלי מנהל האתרים) ,כך שגוגל יסרוק אתכם מהר יותר ויהיה מודע לכך שפתחתם אתר.
כדי לקדם את האתר חשוב מאוד לפרסם אותו (לאחר שסיימתם עם הזנת התוכן הראשונית) באינדקסים מוכרים כמו נענע,תפוז,ישרא-בלוג,ובפורמים שונים על מנת שיכירו את האתר שלכם,מומלץ לכתוב טקסט הקשור לאתר. אני למשל עשיתי כתבה על חתולים ועשיתי באחד המשפטים קישור לאתר שלי.חשוב שלא יהיו יותר מדיי כאלה,אחד או שנים יעשו את העבודה.
יש לקחת בחשבון שיכול לקחת זמן עד שגוגל יזהה אתכם יש אלפי אתרים שנפחתים מדיי יום,ואלפי מקדמי אתרים שעושים קידום אורגני ,אם אתם לא מקדמים את האתר ייתכן וייקח לו יותר זמן ,אבל זה גם תלוי בתוכן שלכם אם הוא איכותי או לא.
דבר נוסף הוא עשיית רווחים מהאתר שלכם -זה בשלבים מתקדמים יותר,גוגל אדסנס  מאפשר לכם לפרסם מודעות באתר הפרטי שלכם ולהרוויח כסף על קליקים מהפרסומות. העלות לקליק היא שונה מנושא לנושא,וייתכן שלא תיראו רווחים על שתגיעו לסף מסויים של תשלום או הקלקות על המודעה.
רבים האנשים שמספרים שהם חושבים שלחיצה על מודעות שלהם תביא להם כסף,גוגל קצת יותר כחכמה מזה והיא תדע לזהות הקלקות מכתובת ה-IP שלכם,כך שחבל לקחת סיכון ושגוגל תעיף אתכם ממנוע החיפוש שלה ללא אפשרות חנינה :)
בגוגל אדוורד זה הפוך אתם אלו שמפרסמים מודעה קובעים את העלות לקליק וכמובן כל פעם שמישהו לוחץ אתם משלמים את עלות הקליק. אתם קובעים מילות מפתח שמתאימות לאתר שלכם,כמה אלט טקסים שיווקיים ואתם בפנים.
לאחר שסיימתם ויש לכם מספיק גולשים הגיע הזמן לשים את כלי הסטיסטיקה של גוגל שנקרא גוגל אנליטיק
זה כלי מאוד שימושי אשר מאפשר לכם לדעת אינפורמציה על הגולשים,מאיזה ערים הגיעו,מאיפה התחברו,מאילו Keywords הקליקו כדי להגיע לאתר שלכם,מבקרים חדשים לעומת ישנים,גרפים מאוד נוחים כדי להבין באיזה תקופות יש יותר ופחות גולשים.בעיקר כל מה שצריך מישהו שיש לו אתר אינטרנט משלו.
בממשק של LIVE CITY יש אופציה לבחור מילות מפתח עבור כל דף במערכת,וגם עבור האתר בכללי.
למי שמתעצל ורוצה עזרה בבניית אתר יכול לשלם לחברה לפי שעות כדי שתעצב ותכניס לו את התוכן כפי שיבקש.
יש מגוון חבילות שמתאימות למגוון אנשים ולאחר שתסתיים תקופת הנסיון תוכלו לבחור בחבילה שמתאימה לצרכים שלכם לאחר שהתנסיתם בממשק.
ברוב החבילות מקבלים דומיוון מתנה,תיבת דואר,מקום גדול לאחסון.
מה שאני הכי אהבתי בממשק זה צאט אונליין עם נציג,בכל בעייה שנתקלים אפשר לצוטט עם נציג טכני ולקבל שירות מעולה.
אם לא אהבתם או לא הסתדרתם עם הממשק לאחר 30 ימים האתר שלכם יימחק.לכן כדאי להסדיר את התשלום אם אתם מעוניינים להמשיך את החבילה.
לבנות אתר אינטרנט לבד זה פשוט.אני ממליצה על שירות קידום האתרים של החברה,אני בניתי מספר אתרים וברובם אני מקום ראשון ויש לי הרבה גולשים.

בהצלחה!

אין תגובות: