20 באוקטובר 2011

הוכרז Galaxy Nexus עם אנדרואיד 4.0

סוף סוף הוכרז ע"י סמסונג וגוגל המכשיר המתקדם Google Nexus שתחילה נקרא Prime ממש כמו הרובוט מהסדרה רובוטריקים,מניחה שמשמעות השם הוא העוצמה והכוח שיש למכשיר כמו לרובוט שהוא הכי חזק בחבורה של הרובוטריקים.
המכשיר החדש הושק עם המערכת המתקדמת של אנדרואיד 4.0 שגם נקראת Ice Cream Sandwich שמתם לב שלגוגל יש נטייה לתת למערכת ההפעלה שלה שמות של מאכלים טעימים ? גלידת יוגורט,קסטה..אולי זה עושה חשק לקנות ממש כמו מוצר טעים בקיוסק? נחמד בכל אופן אין ספק שהנקסוס הזה הוא יותר ממתחרה ראוי לאייפון 4S שיצא ממש עכשיו לשוק.
גוגל וסמסונג ניצחו פה בעיצוב מה שבנתיים משאיר את אפל מאחור כאשר השאירה את עיצוב אייפון 4S כמו אייפון 4 ..המכשיר החדש הוא סקסי ודק במיוחד ויש לו מסך שלא ראיתי באף מכשיר סלולרי עד היום! מסך SuperAMOLED HD
מן הסתם צג מגע מתקדם בעל יכולות מולטי טאץ' עם צבעים חדים במיוחד ברזולוציה 1280X720 פיקסלים וגודל מסך 4.65 אינץ' מה שעוקף את אפל בהרבה כי נשארה עם צג "3.5 ,המהירות בה עובד המכשיר היא פשוט מדהימה גרפיקה שלא הייתה כמוהה באף סלולרי לפחות שאני נתקלתי בו וקצב רענון מהיר במיוחד 0.01 MS ואפשרות צפייה 16:9 שמעניקה למשתמש חווית צפייה נוחה במיוחד וזוויות צפייה חדות גם בצפייה מהצד.
קרא עוד..

אין תגובות: