30 באוקטובר 2011

השוואת גדלי מצלמות באינטרנט לפני רכישה

השוואת גדלי מצלמות לפני שקונים! Camera Size

כולנו בשלב מסויים בחיינו קונים מצלמה מסוג זה או אחר על מנת להנציח את הרגעים היפים שלנו בחיים..הרי אנחנו חיים פעם אחת ורוצים שהרגעים היפים שלנו יישארו ונוכל להביט בהם כאשר אנחנו רוצים.
אפשר להגיד שרכישת מצלמות יכולה להיעשות בדרכים שונות,בין אתם מעדיפים ללכת לחנות ולקנות,והעסוקים או העצלנים שבינינו יעדיפו לרכוש מצלמות באינטרנט.
קרה לכם שהזמנתם מוצר וכשהוא הגיע הוא נראה אחרת ממה שהאתר מציג? במיוחד מבחינת הגודל?
לי זה קרה לפני שבוע הזמנתי מצלמה מחנות אינטרנטית ומכירים את המשפט" התמונה להמחשה בלבד" זה מה שאני שונאת באתרים האלה כל המצלמות נראות תמיד באותו גודל,והאנשים שמנהלים את האתר מעגלים את המידות או טועים במידות וכך אנחנו מקבלים מצלמה ענקית שלא ציפינו לה או מצלמה קטנה מדיי.
ולמה חשוב לדעת מהו הגודל של המצלמה שאנחנו קונים? קודם כל נוחות שימוש וכמובן מצלמה שתתאים לנו ולצרכים שלנו.
נשים לא אוהבות מצלמות כבדות ומסורבלות מדיי אלא משהו שנכנס לתיק,וגברים או צלמים מקצועיים יעדיפו מצלמות כבדות וחזקות יותר שיתאימו לגודל היד שלהם ותהיה להם אחיזה נוחה ובטוחה במצלמה,וזה מאוד חשוב מכיוון שאחיזה שאינה נכונה או אינה נוחה תגרום לתמונות שלנו לצאת מטושטשות וירגישו את חוסר הבטחון שלנו באחיזת המצלמה.

השבוע גלשתי באינטרנט ומצאתי דף בפייסבוק של השוואת מצלמות! כמובן שישר עשיתי Like כדי לקבל עדכונים מהאתר שכנראה עוד יחסית חדש,ונראה שעובדים עליו מדיי יום ,ראיתי שם המון פיצ'רים ושינויים לנוחות הגולשים,ומנהל האתר היה מאוד נחמד ששלחתי לו בקשה להוסיף מצלמות שחסרות בהשוואה והוא כמובן הוסיף,ואם אתם שואלים איך ידעתי אז דף הפייסבוק שלו מתעדכן עם כל החידושים באתר מדיי יום! אם נכנסתם לאתר ומשהו חסר לכם או תרצו לבקש להוסיף דברים מגניבים או להעיר על דברים שפחות נוחים לכם תוכלו לעשות זאת בטופס יצירת קשר במהירות ולעזור לאתר שבסופו של דבר יעזור לכם ולחברים שלכם להשתמש בו ביעילות ובקלות.
לאתר CameraSize יש הרבה דברים מגניבים שיעזרו לכם במיוחד אם אתם רוכשים מצלמה באתרים.

אז איך זה עובד? נכנסתם לאתר? בדף הראשון יש הסבר קצר מה הכלים שהאתר נותן לכם ואיך להשתמש בו בקלות,לאחר שקראתם למטה יש אייקון של Get Srarted ומשם אתם מגיעים לדף בו אתם יכולים לבחור 2 מצלמות שאותן תרצו להשוות אחת לשניה,לאחר שתבחרו את המצלמות (ייתכן וייקח להן זמן להיטען) תראו את מה שבחרתם אחד לצד השני ותראו את המידות של כל מצלמה וגם אפשרות לסובב את המצלמה מזוויות שונות ,כלומר איך נראה המסך של המצלמה מבט על הכפתורים מעל,חיבורים שיש למצלמה,ממש לראות אותה בתלת מימד משהו שכמעט אין סיכוי שתראו באתרים אחרים בצורה כל כך נוחה ובגודל שנותן לכם פרופורציות איך באמת נראית מצלמה קומפקטית לעומת מצלמת רפלקס מקצועית.
עוד שני כלים נחמדים באתר הוא המטבע,שאתם יכולים להזיז אותו באמצעות העכבר ולראות באמת באופן יחסי לגודל מטבע 26 מ"מ לצורך העניין מהו גודלה המוחשי של המצלמה.
היום גיליתי כלי נוסף שהוא יד שממש מושטת לעזרה אם תלחצו על Show Hand תצא לכם יד בגודל ממוצע של אדם מבוגר 174 מ"מ אותה גם תוכלו לגרור מתחת למצלמה הרצויה ולראות איך פחות או יותר היא תיראה ביד שלכם.

אני מצאתי את הכלי הזה מאוד שימושי עבורי,מקווה שתיתנסו בו ותראו כמוני עד כמה זה יכול לעזור ברכישת מצלמה.אפילו בחנות שבה לא תמיד נותנים לנו לפתוח את האריזה ולהתרשם מהגודל.
אם תרצו לשתף את החברים בדרך מגניבה יש קוד שאפשר לסרוק אותו OR ישירות מהאפליקציה בסלולרי או בטאבלט שלכם ולהיכנס ישירות לאתר מבלי להקיש את הכתובת שלו בדפדפן. אז שתפו את החברים שלכם ועזרו להם לרכוש מצלמות בצורה נוחה ויעילה!
ליד כל תפריט של מצלמות יש אייקון שאתם יכולים ללחוץ עליו כדי לקבל ביקורות על אותה מצלמה מחנות אמאזון וכך להיות בטוחים שבחרתם מצלמה בגודל הנכון,וגם עם המלצות מצויינות! בהצלחה!

לפרטים ויצירת קשר עם בעל האתר נא כתבו ל:admin@camerasize.com

אין תגובות: