6 באוקטובר 2011

סטיב ג'ובס מייסד חברת אפל הלך לעולמו

חלה בסרטן הלבלב כסף זה לא הכל בחיים
עצוב לשמוע,שסטיב גו'בס מנכ"ל אפל לשעבר נפטר ממחלת הסרטן לאחר שנלחם בה כמה חודשים.
סטיב הודיע על פרישתו במפתיע לא מזמן והחליף אותו טים קוק ,כולנו קיווינו שבהשקה של אייפון שהייתה ב-4 לאוקטובר נראה את סטיב מעביר את השרביט לטים קוק המנכ"ל החדש.
סטיב נולד בשנת 1955 ובצעירותו הקים את חברת אפל בשנת 1976 .
בשנת 2001 סטיב הציג לעולם את מכשיר האייפוד המוכר אחד הנגנים שהכי פופלריים עד היום בקרב הצעירים ,בזמנו הוכרזה גם תוכנת iTunes אשר הגיעה איתנו עד היום התוכנה הידועה להורדת שירים ותכנים וסנכרון המכשירים של אפל.
בשנת 2007 סטיב הציג את האייפון הראשון לעולם ! כמובן שאחריו יצאו המון חיקויים של אייפון אך אף אחד לא הצליח ליצור אייפון משוכלל ואיכותי שזהה למקור.

בשנת 2010 הוצגו מחשבי הטאבלט שכן הם האייפדים המוכרים והנמכרים ביותר בעולם,לראשונה הוצג אייפד 1 וכעבור כמה חודשים אפל כבר השיקה את אייפד2 .
מסתבר שכבר ב-2004 נפגש סטיב לראשונה עם מחלת הסרטן,אך בינואר 2011 המחלה החמירה ועיתונים רבים פירסמו תמונות של סטיב שנראה חלש,חיוור ומאוד רזה כתוצאה מהמחלה,לסטיב ניתנו 6 שבועות לחיות.
בעצם סטיב זכה להשיק את אייפד2 שזה המכשיר האחרון שהספיק להשיק בחייו הקצרים,בסך הכל בן 56 נפטר יחסית צעיר מאוד.
סטיב ג'ובס הוא אחד מאנשי העסקים העשירים ביותר בתבל הונו נמדד בכ-8 מיליארד דולר!
כנראה האמרה שכסף זה לא הכל בחיים או שכסף לא קונה הכל זה מאוד נכון,בטוח שלסטיב לא היו חובות .הוא יכל לקנות כל מה שרצה ולהשיג כל מה שרצה בתור מפורסם,אך כנראה שיש דברים שיותר חשובים מכסף שגרמו לו לחלות,אומרים שמחלות לא מגיעות ככה סתם אלא רק מאורך חיים שאינו תקין או בריא..מה באמת עבר סטיב בחייו? זה רק קרובי המשפחה והחברים הקרובים שלו יודעים.
סטיב השאיר מאחוריו אישה וארבעה ילדים.מפורסמים רבים התאבלו על מותו של ג'ובס אתמול (יום רביעי 5.10) ממש יום אחרי שהושק אייפון 4S.בין הסלבים שהיו והספידו הם: ביל גייטס,ברק אובמה,מארק זאקרברג,ועוד רבים.
גם באתר הרשמי של אפל יש הנצחה לזכרו של סטיב,האיש והאגדה.מקווים שטים קוק המנכ"ל החדש יעשה עבודה טובה לא פחות ואולי יביא איתו חידושים..מי יודע תמיד שנכנס מנכ"ל חדש הוא עושה שינויים..יהיה זכרו ברוך.

אין תגובות: