11 בספטמבר 2010

הכנת תמצית רסקיו בבית

תמצית "רסקיו" שמייבאת חברת פרמה גורי ממרכז באך מאנגליה היא תמצית אשר מיועדת לטראומות,סטרס,לחץ לפני מבחן או כל דבר אחד שאנחנו צריכים להירגע אחריו ומהר..
תמצית הרסקיו נמכרת ללא מרשם בכל רשתות הפארם,ואנשים קונים אותן ללא הגבלה..
מי שלא יודע רסקיו היא תמצית מצב ולא טיפול ! כלומר אין לקחת אותה לאורך זמן ממושך מכיוון שהתמציות בה הינן תמציות אם חזקות במיוחד שעלולת לגרום לריאקציות קשות עם הזמן.
רסקוי מורכב מכמה תמציות שקשורות לקבוצת הפחדים אשר אדוארד באך הגדיר אותה כך:  Cherry-Plum,Clematis,Impatiens,Rock-Rose,Star Of Bethlehem.
כמובן שבכל תמצית יש אלכוהול על מנת לשמר אותה שלא תתקלקל..
ההבדל בין תמצית מצב לתמצית טיפול הוא בעיקר ריכוז האלכוהול,כשמכינים תמצית מצב היא בדרך כלל מרוכזת יותר וחזקה כדי לתת השפעה מהירה יותר לזמן קצר ככל שניתן .
למשל כדי להתחיל להכין רסקיו יש לרכוש בחנות לרפואה משלימה בקבוק 30 מ"ל שאמור להספיק לכם ל-3 שבועות של שימוש -אם לקחתם נכון..
אם אתם מכינים תמצית מצב כמו רסקיו אז תמלאו עד צוואר הבקבוק ברנדי,ו-4 טיפות של רסקיו בלבד !
כלומר אתם צריכים באופן חד פעמי לקנות בקבוק רסקיו וכל פעם שאתם מכינים בקבוק חדש לטפטף 4 טיפות לתוך הבקבוק שקניתם וכך מבקבוק אחד של רסקיו של 10 מ"ל שעולה כ-60 שח לערך תוכלו להכין לפחות עוד 10 בקבוקים של 30 מ"ל !
את הרסקיו מומלץ בבית דווקא לא להכין את רובו מבנדי אלא במקום זה לשים עד צוואר הבקבוק מים מינרלים ולבסוף לטפטף 4 טיפות רסקיו.
מי שלא מכיר את פרחי באך והשפעותיהן לא מומלץ להכין לבד או לקנות תמציות אם כי הן מאוד חזקות ומאוד יקרות בנוסף..וגם בדרך כלל ההרשאה היא למטפלים או סטודנטים שלומדים את תחום פרחי הבאך או נטורופתיה.
את הרסקיו ניתן לקנות בכל מקום,ולכן זוהי שיטה טובה לחסוך ולהכין מבקבוק אחד כמה בקבוקים גדולים.
אופן השימוש ברסקיו : לפני מבחן,לפני הרצאה,אחרי טראומה שעברתם- 4 טיפות מיידית על הלשון או למהול בכוס מים-גם בכדי לחוש מעט פחות את הברנדי..

תמצית רסקיו אפשר לקנות גם בספריי להתזה,קרם רסקיו למריחה והרגעת העור. ועכשיו רסקיו נמכר בצורה חדשה-סוכריות רסקיו למציצה אשר מכילות 4 טיפות של רסקיו רמדי בכל יחידה.

אין תגובות: