5 ביוני 2010

רעיונות להצעת נישואין מקורית

זהו זה אתם יוצאים כבר תקופה מסויימת ויודעים שעם האדם הזה אתם רוצים לחיות,אתם אוהבים ורוצים להתאחד בטקס שיעשה את הקשר ביניכם רשמי.
לפני כל זה מגיעה הצעת הנישואין ,הרבה מאוד אנשים לא חושבים כבעבר שבו היה נהוג שהגבר כורע על ברכיו ומציע נישואים לבת זוגתו,בשנות ה-2000 הכל הרבה יותר פתוח,ישנן בנות שמציעות נישואין ולעיתים מגיעים להחלטה משותפת שהגיע הזמן להתחתן.

אז אם אתם במצב רוח רומנטי הפתיעו את בן זוגכם בהצעה שלא ישכח לעולם.
רעיון שלי אישי הוא הכנת קליפ עם תמונות שלכם ביחד מהחוויות היפות והטיולים שעשיתם ,עם כיתוב ליד כל תמונה,שיר שלכם שאהבתם או כל דבר אחר שאתם רוצים להראות או להביע.
אפשר להכין את הבית (אם אתם גרים ביחד זה יותר קל) לפני שבן הזוג חוזר מהעבודה ולהכין שלט יפה על הדלת "אני אוהב אותך" ,לאחר מכן לעשות שביל של נרות אפילו בצורת לב-אפשר לקנות בחנות "הפנינג" ובסופו של השביל אתם תחכו עם הטבעת,ועם הקליפ.אפשר להכין שתייה מומלץ טקילה או כוס יין טובה שתרימו לחייכם,וכמה חטיפים ומאכלים שבן או בת הזוג אוהבים.זה פינוק שאף אחד לא ישכח..מנסיון

טיסה רומנטית בשמי הארץ יכולה להיות מאוד נחמדה אך גם מפחידה ,בעבר עשיתי את זה עם החבר שהיה לי לפני כמה שנים והמטוסים די קטנים ומהירים,אבל מי שעמיד בטיסות ואין לו בחילות או סחרחורות זו חוויה מאוד נחמדה בה יש לכם טייס פרטי ,שתייה וכיבוד,ואפשר להוסיף כרזה שתתנוסס בשמים ,"התינשא\י לי ".
בסופה של הטיסה תקבלו קליפ קלטת וידאו (היום זה בטח DVD ) עם חווית הטיסה שתוכלו להראות לילדים שלכם בעתיד.

הפתעה במסעדה או בית קפה רומנטי יכולים לעשות את שלהם,אנחנו בקיץ וישנן מסעדות שאפשר לשבת בחוץ באוויר הנעים בשעות הערב,אפשר לדבר מראש עם המלצר ולבקש שמתישהו בארוחה יביא בתוך אחד הקינחים את הטבעת-רק זהירות לא לבלוע אותה :)

חוף הים הוא תמיד מקום רומנטי להצעות נישואין ,אפשר לשבת ביחד ולעשות פיקניק עם דברים שהבאתם מהבית,ובתוך אחד הדברים לשים את הטבעת או להציע בצורה פשוטה מול השקיעה אין יותר יפה מזה

הפתעה בבית מלון יכולה להיות מאוד נחמדה במיוחד אם מזמן לא יצאתם לחופשה,אפשר לשלב חופש במלון יוקרתי ולשדרג לחדר מיוחד או סוויטה מבלי שבת או בן הזוג יידעו ושם להכין יין,מאכלים טעימים,אפילו סרט רומנטי במלון,היום הסוויטות מאוד מפוארות במיוחד במלון הרודדס אם אתם נוסעים לאילת,יש ג'קוזי ,מיטה זוגית ענקית,פינת קפה,מרפסת בקומה גבוהה,ואפילו פלזמות חדשניות.
אין כמו הצעת נישואין מול ההרים של אילת בשעת בין ערביים..

אם אתם קצת יותר משקיענים ומעיזים אפשר להוריד איזשהו קריוקי מהאינטרנט ולהיות אלה ששרים את השיר,כמובן שצריך לבחור שיר רומנטי שאיכשהו יבינו שזוהי הצעת נישואים.

ישנן עוד דרכים רבות לעשות את בן או בת הזוג שלכם מאושרים ונרגשים,אך זכרו שלא ההוצאה הכספית היא זו שנחשבת אלא הכוונה,ואם תיענו בחיוב אז יהיו לכן עוד הוצאות על חתונה בקרוב לכן כדאי לחסוך ..

ורק שתהיו מאושרים !





אין תגובות: