12 ביוני 2010

סיפור לפני השינה

לפני שהולכים לישון מספרים סיפור,כך התרגלתי מאז שהייתי ילדה
שקוראים לי סיפור מעניין לפני השינה,
עכשיו שאני גדולה הייתי רוצה סיפור מהאגדות
שבו רק איתך אני יכולה להיות
שלא קיימים דברים אחרים בעולם מלבדינו
כי הם הדברים אשר סיימו את הסיפור שלנו
תמיד אהבתי סיפורי אגדות כמו שלגייה,כיפה אדומה,
ידעתי שלאגדה לא ייתכן סוף רע
וקוויתי שזה מה שהיה לי איתך,
מידיי יום אני בונה לי סיפור אגדה משלי,בו אני ואתה נלחמים נגד כל הרעים
אך במציאות,אנחנו נלחמים אחד בשנייה,ללא הפסקה,כן אני ואתה
כשהיינו ילדים לא היה דבר כזה סוף רע
אך במציאות כנראה שאין ברירה,
חבל שגם במציאות אין פיה עם מקל קסמים
שיכולה להחזיר את הסיפורים הישנים והטובים
רגע לפני שעיניי נעצמות,שוב אני חושבת על החוויות
בחלומי אני יוצרת לו סוף משלי,סוף דמיוני סוף טוב כמו שיש בכל האגדות
סוף  בו גיבור וגיבורת הסיפור חיים בעושר ואושר עד עצם היום הזה.
ובמציאות זהו הדף האחרון,הגענו לסוף הספר,והגיע זמן לפתוח דף חדש..
לילה טוב




אין תגובות: