10 ביוני 2010

פשר החלומות

בכל לילה אנחנו חולמים חלומות,
לפעמים חלום בלהות, ולפעמים כאלה שהיינו רוצים שיהיו למציאות
מעולם לא הצלחתי להבין מה אומרים החלומות,
אני עלייך חולמת כמעט בכל לילה,
חלום שבו אנחנו ביחד, עושים דברים מדהימים
חלומות מתוקים שבהם אנחנו מחובקים
שרק אני ואתה ביחד ואין דברים אחרים שמעניינים
החלומות נראים כל כך מציאותיים,
אני מרגישה שאני בך כמעט יכולה לגעת,
ושום דבר אחר אותי לא מעניין לדעת
ואז יש לפתע רעש ואני מתעוררת ומגלה שזה היה רק חלום,
בכל יום אני כבר מחכה ללילה שיבוא
וברגע שאני עוצמת את עיני מתחילה מעין מציאות חדשה,
כל הדברים הקשים והמכשולים נעלמים,
וקיימת רק אהבה יפה וטהורה .
לפעמים שאני מתארגנת לשינה,
מרגישה אני כאילו אני מתכוננת לפגישה,
הפגישה הלילית שלי איתך.
גם בחלומות הפגישות עוברות כל כך מהר,
ואנחנו יכולים שעות להמשיך ולדבר,
השעות מרגישות כמו דקות ומהר נגמרות
כמו אז שהיינו ביחד וכל פגישה הייתה כמו חלום
היום החלומות הם כמו הפגישות שהיו לנו אז
מוזר איך שמציאות יכולה להפוך לחלום
שכן בחיים אנחנו שואפים להפוך את החלומות שלנו למציאות
אך מהו פשר החלומות כנראה לעולם לא אדע
וכנראה שהסיפור שלנו הפך ממציאות לסיפור אגדה
כמו סיפור שמקריאים לפני השינה,נרדמים וחולמים על הדברים שקוראים
אני חושבת עלייך ביום וחולמת עלייך בלילה
ולפעמים מקווה ששוב  החלום יהפוך שוב למציאות ולו לדקה..
חלומות פז



אין תגובות: