8 באוקטובר 2011

נחשפו תמונות שצולמו באייפון 4S מרשים!

אחד החידושים הטובים ביותר באייפון 4S זוהי המצלמה ששודרגה ל-8MP המאפשרת לצלם תמונה ב-1.1 שניות בלבד!
צמצם גדול יותר "2.4 ושיפור חיישן התאורה,איזון לבן אוטומטי באיכות מעולה,צבעים חדים ומדוייקים שלא משאירים מקום לדמיון ,מסנן אינפרא אדום ולכידת אור טובה יותר,במצלמה הקודמת של אייפון 4 היה מאוד קשה לצלם בתנאי תאורה חלשים והתמונות היו יוצאות מטושטות.אבל באור יום האיכות באמת מדהימה.
למצלמה פלאש LED אוטומטי שמאפשר איכות תמונה טובה יותר  בכל תנאי הצילום כמובן שאפשר לכבות את הפלאש או להדליק בלחיצה.
אין ספק שהמעבד המהיר של אייפון 4S בעל הליבה הכפולה A5 מאפשר לכידת תמונה טובה ומהירה יותר ולצלם פרטים מדויקיים יותר והפעלת המצלמה תוך שניות ספורות.
למצלמה נוסף פיצר של זיהוי פנים מה שכבר כמה שנים יש במצלמות דיגיטליות ובאמצעותו ניתן לזהות עד 10 פרצופים.
עד עכשיו אייקון המצלמה ישב כמו כל אייקון אחר על שולחן העבודה שלנו מעכשיו אפל עשתה לנו שדרוג ונקבל אייקון של המצלמה ממש על מסך הנעילה של האייפון.

כמה פעמים קרה לכם שרציתם להנציח רגע קסום ועד שפתחתם את הנעילה ומצאתם את האייקון של המצלמה נעלם לכם האובייקט שרציתם לצלם,מעכשיו תוכלו לצלם ישר כאשר תרצו ומבלי לפתוח את הנעילה וכך לא תפספסו דבר.
עריכת תמונות ממש על האייפון עדיין לא יכלנו לעשות במכשירים קודמים אלא אם הורדנו תוכנת עריכה כמו פוטושופ.מעכשיו תוכלו לערוך את התמונות ישר אחרי שצילמתם אותן מבלי להסתבך עם הורדת אפליקציות ,לחתוך תמונות,לערוך תמונות עם עיניים אדומות,ועוד.
תכונת HDR אמנם הייתה גם באייפון 4 אך היא הכרחית מה שהיא עושה זה בעצם לצלם 3 תמונות בקליק אחד,כל תמונה עם רמת חשיפה שונה,ומה זה נותן ? שבסופו של דבר משלושת התמונות הללו תוכלו להרכיב תמונה אחת שלמה עם החשיפות הטובות ביותר בכל פריים שצולם ב-HDR
באתר אפל נחשפו תמונות שצולמו באייפון 4S :ׁ(אפשר להגדיל בלחיצה על התמונה)
כמו שאתם רואים האיכות באמת מדהימה,למי שאין לו כח להיסחב עם מצלמה דיגיטלית יכול להסתפק היום במצלמת אייפון שגם יש לה איכות מדהימה של תמונה 8 מליון פיקסלים,וגם וידאו  HD 1080P מי צריך יותר מזה ?
שוב חבל שאפל הזניחו את המצלמה הקדמית איכות VGA היא ממש על הפנים במיוחד שעושים שיחות וידאו בשעות הערב וכמעט לא רואים כלום.
מניחה שבאייפון 5 תישתפר גם המצלמה הקדמית..מי יודע כרגע זה מה שיש וצריך להסתפק בזה,אותי באמת מעניין לדעת איך הביצועים של מעבד A5 לעומת A4 כי זה מה שיגרום לי להחליט אם לשדרג את אייפון 4 שלי לאייפון 4S או להמתין שייצא אייפון 5 אם בכלל.
עכשיו שסטיב ג'ובס נפטר מי יודע מה יקרה באפל..אולי יחליטו לשנות את הליין של מוצרי אפל שבמשך שנים נקראים כמעט באותם שמות..או שימשיכו עם הסוס המנצח שהביא סביב ג'ובס שייסד את חברת אפל .בכל אופן מי שיש לו אייפון 4 יכול לקרוא לזה שדרוג ולא ממש מכשיר חדש..כי הוא נראה בדיוק כמו אייפון 4.
ב-14 לאוקטובר יהיה ניתן להזמין את אייפון 4S במחירים של החל מ-199$ ברשתות  AT&T, Verizon כמובן אם לוקחים חבילה בחברה כמו אצלנו,מי שרוצה לרכוש אייפון ללא התחייבות יוכל לרכוש אך אז המחירים יקרים יותר.בכל אופן לא שווה לקחת אייפון בלי שום מסלול,לפחות של גלישה באינטרנט ..וישראל-יכולה לחכות לפחות עד דצמבר כדי לראות אייפון 4S על המדפים .

אין תגובות: