27 בנובמבר 2010

הפגנה נגד פרוות Free Fur Friday

ביום שישי 26.11.2010 התקיימה הפגנה המציינת את יום ללא פרוות הבנלאומי שמתקיים ב-200 מדינות שונות
יום זה מפגינים אוהבי בעלי החיים נגד תעשיית הפרוות האכזרית אשר החיות המתות מגיעות לישראל בצורת מעילי פרווה,מעילי עור,ארנקי עור,שטריימלים לדתיים ועוד..

תעשייה אכזרית זו למי שלא יודע ועדיין רוצה ללבוש פרווה בנומבר שיא החום בישראל,כוללת התעללות קשה ב-75 מליון בעלי חיים ! והיא כוללת בעלי חיים החל מחתולים,כלבים,ארנבים,מינקים,שועלים,וכל הדברים היפים שיש בטבע אשר מוכנסים למים רותחים ופרוותם מושלת מהם בעודם חיים!!
התמונות קשות לצפייה,אך מציאות בעלי החיים שעוברים את השואה היום יומית הזו קשה עוד יותר.
אם בני האדם לא יעזרו לחסרי הישע מצב העולם ימשיך להדרדר,וידוע שאנשים שמתעללים בבעלי חיים יתעללו גם באנשים בסופו של דבר.

חוק הפרוות היה אמור לעבור בכנסת ע"י חברת כנסת רונית תירוש המדהימה שתומכת ובעד בעלי חיים לאורך כל הדרך,אך החוק נתקל בהתנגדות ע"י חרדים אשר משתמשים במגבעות (שטריימלים) שעשויים מנבלות-כן הדוסים אשר הולכים לבית הכנסת וכל כך מקפידים על הכל מוכנים ויודעים שהם לובשים על הראש חיות שמתו בסבל רב וזה ממש לא מזיז להם..העיקר שיש להם כיסוי ראש מפרווה אמיתית.
אלפי אוהבי בעלי חיים התקוממו נגד הדוסים חסרי הלב,אשר מנסים להשליט חוקים משלהם בכנסת שגם שייכת לחילונים.
הפגנה זו הייתה חשובה מאוד ומאות האנשים שבאו הראו את תמיכתם בחוק הפרוות אשר צריך לדון בו שוב בקרוב בכנסת.

קל לנו מאוד לקנות מוצר שאין לנו מושג איך הוא נראה קודם יש תחליפים רבים לפרוות,ואין צורך להרוג בעלי חיים כדי שיהיה לנו חם בחורף..
ללבוש פרווה זה רצח,זו התעללות,זה חטא שלא ניתן לחפר עליו..ולגבי הדוסים שקוראים תורה,אתם בהחלט  לא חושבים שאלוהים שיצר את בעלי החיים הללו היה רוצה שיילקחו באכזריות כה רבה עבור שטריימל רקוב..
הארוע סוקר ע"י nrg של מעריב

הצטרפו למחתרת הפרווה ותמכו בחוק הפרוות כי לחיות מגיע לחיות בדיוק כמונו !

אין תגובות: