3 באוגוסט 2010

אמצו חבר חדש לחיים לפני שהחיים ילקחו ממנו !

אימוץ חתול זהו הדבר הכי מדהים שתוכלו לעשות לכבוד השנה החדשה,
בגללנו האנשים שעם השנים זרקו לרחוב עוד חתול ועוד חתול,ולא דאגו לעיקורים,נוצר ריבוי חתולים שסובלים ברחובות.מחפשים בחום הגדול,בקור אימים,מקור אוכל ומים,ורבים מהאנשים מקשים עליהם גם את מקורות אלה.
הרבה אנשים שדיברתי איתם חושבים שכלבים זה בעל חיים שיותר יודע להראות אהבה ,אבל הבנתי שזה עניין של שליטה ואנשים אוהבים להגיד לכלב שישב,שיביא להם משהו שזרקו ובעצם לאלף אותו.
מי שיש לו חתול (לי יש 30) יודע שאין כמוהו,לא צריך להתאמץ ולהוציא לטיול,חתול הוא בעל חיים עצמאית לגמריי (כמעט),אפשר לחנך חתול לעשות צרכים בארגז חול-אני עשיתי את זה בקלות רבה..
אין כמו הגרגור של החתול כדי שתבינו שהוא אומר לכם (אולי בדרך שונה)שהוא אוהב אתכם ...
אנשים רבים התפלאו עד כמה חושי החתול מחודדים,והם הצילו בתים מפריצות בעודם מיללים כשמישהו זר נכנס,מגנים עלינו מפני מזיקים,עכברים,נחשים..וכמובן עוזרים לנו לשמור על בריאות טובה-כן זה הוכח מחקרית !

אם כל אחד מכם רק יירד למכולת ויביט לצדדים הוא יראה היום חתול-אולי מחר הוא לא יהיה שם,ותגידו לעצמכם שהייתם יכולים להציל אותו..

עשרות חתולים מתים בתת תזונה,בעיקר צמא בקיץ החם

אם אין לכם אפשרות לאמץ-בבקשה שימו קערת מים במקום מוגן בקרבת מקום מגוריכם,זה לוקח שנייה ונותן חיים שלמים,מה שכל כך מובן עבורכם-כוס מים,קולה בקיוסק,בלתי ניתן להשגה עבור חתולים,ואנחנו האנשים בעלי היכולת לעשות את השינוי.

בבקשה חשבו על זה,שימו סטופר לי לקח דקה למלא מים בכלי פלסטיק ,תצילו חיים ותראו שתרגישו מדהים!

צפו בסרטון,צפייה מהנה

אין תגובות: