23 ביולי 2010

נדבקתם בטפילים מה עושים?

כיום אין שיטות ריפוי ברפואה הקובנציונלית עבור טפילים למיניהם: אם זה טפילי עור שנדבקתם בהם בטיול במזרח הרחוק,או סתם טפיל מעיים כמו קנדידה,היליקובקטר פילורי אשר מגיעים אלינו כאשר הגוף בחוסר איזון..
סביר להניח שאם תלכו לרופא משפחה הוא לא ממש יכיר את הסיפטומים וייתחס אליהם כאל "שפעת חום" אם כתבו לכם אי פעם דבר שכזה במסמך רפואי שלכם דעו שכאשר הרופא בודק ומוצא תסימנים ולא יודע לאיזה מחלה לשייך אותם הוא מציין אותם בתג "מחלת חום".
במקרה הגרוע תקבלו איזשהי אנטיבייוטיקה שרק תזיק למערכת החיסונית שלכם,וגם אם הפעם היא תשמיד את הטפיל הוא יחזור מתישהו בגדול-ויותר גרוע ממה שהיה..
ככל שעוברות השנים אנחנו שמים לב שלרפואה המשלימה יש יותר יד להושיט לנו בעת צרה,וזאת גם בדרך בריאה וטובה אשר הגוף יישאר במצב תקין ללא תרופות מזיקות,בדרך הטבעית של הגוף.
במקרה אישי שלי אני יכולה לספר שבמשך שנה סבלתי מכאבי בטן ותסמינים לא נעימים והרופאים רק שלחו אותי לבדיקות פולשניות ולא נעימות, דחפו לי כדורים ורק החמירו את המצב הבריאותי שלי..
לאחר התייעצות עם ד"ר ברוריה טל תזונאית קלינית התגלה אצלי טפיל או פטרייה שבשמה נקראת קנדידה אלבקינס ,כאשר סיפרתי לרופא המשפחה שלי על הממצא הוא אמר שלא קיים כזה דבר..
לאחר תקופה של כמה חודשים הבראתי,וכן מסתבר שהיום לאחר הרבה מקרים סוף סוף הרפואה המשלימה עזרה לרפואה המערבית להבין שיש כזו חיה בשם קנדידה,ואפילו מוכרים ברשתות הפארם תוסף פרוביוטי נגד פטריית הקנדידה.
כל טפיל שנמצא בתחילת דרכו בגופינו יהיה קל יותר להבריא ממנו כאשר הוא לא התפשט.לכן ברגע שמרגישים תסמינים שלא היו לנו קודם כמו כאבי בטן,תולעי עור,הקאות,בחילות,או כל דבר אחר כדאי לפנות למעבדה שמתמחית באיתור פרזיטים.
אני ממליצה ללכת למעבדת "מזור" בפ"ת שמאוד מקצועית בתחומה ועובדת עם מיקרוביולוג מקצועי אשר עושה בדיקות לכל סוגי הפרזיטים.
לאחר שקיבלתם את התשובה פנו לנטרופת או תזונאית מומחית כמו ד"ר ברוריה טל ותוכלו לקבל טיפול שמתאים לסוג הטפיל שנמצא אצלכם.
חשוב שלא תתפתו לקחת אנטיביוטיקה וכדורים למיניהם.
ישנם אפילו טפילים אשר "אוהבים" כדורים וזה עוזר להם להתפשט בגוף.
מאוד מומלץ כאשר יש חיידק מעבר לטיפול לקחת כדורים פרוביוטיים אשר עוזרים להילחם בחיידקים,כי עד שהטפיל ייעלם לגמריי ייקח זמן וצריך הרבה סבלנות,לעיתים שינוי תזונתי דרסטי,שינוי אורח חיים וכו'.
דעו ששום טפיל לא הגיע אליכם כי "נדבקתם" או מישהו העביר לכם,אם נדבקתם סימן שאתם בחוסר איזון בגוף או שהמערכת החיסונית שלכם לא חזקה מספיק. לכן חשוב לא רק לטפל בטפיל אלא גם בסיבות שהביאו אתכם להידבק בו.

אין תגובות: