12 ביוני 2010

משחק הרגשות


עברנו ביחד רגעים כל כך יפים
כן ,אנחנו מכירים כבר שנים
בכל פעם שנראה שאנחנו קרובים
מסתבר שאנחנו רק מתרחקים
הפגישות הולכות ופוחתות
ואתה רק משחק לי ברגשות
מילים אצלך הן חסרות משמעות
ואתה רק מתעצבן על כל שטות
מבטיח הבטחות על זמן איתי להיות
ואז נעלם כאילו שום דבר בינינו לא היה קיים
לא אכפת לך לפגוע ולפגוע
הבטחה ועוד הבטחה
פגיעה ועוד פגיעה
אלו הדברים שאני סופגת ממך
החברות אומרות הוא משחק לך ברגשות
כאילו שאני לא יודעת הן חושבות
אף אחד לא יכול לדעת מה קורה אצלי בלב
ושכנראה ליבי עדיין אותו אוהב
למרות משחקי הרגשות
אני עדיין חולמת לפעמים איתו להיות
לא ידוע למה אני בוחרת שוב לסבול
כאשר העולם כל כך גדול
יש המון אנשים שרוצים אהבה
ואני רק יודעת להסתפק בשנאה
אני כל כך פגועה ממך
ואתה חושב שבכל פגיעה הכנסת "גול"
ושאתה כל יכול,ובשבילך תמיד צריך לעשות הכל,
מה זה משנה אם זה כדור או הלב שלי שנפגע מבעיטה
מונדיאל,רגשות זה בכלל לא חשוב
העיקר לשחק בי שוב ושוב
לפתח אצלי אשליות ולגרום לי לחשוב שאיתי רצית להיות
ככה זה כנראה אצלך- הכל משחק אחד גדול
ליבי פצוע ,ואני כבר מוציאה כרטיס אדום
מבחינתי אתה כבר לא שחקן בקבוצה שלי.
וההפסד הוא רק שלך

אין תגובות: